مشکلات مردم با نگاه درست مسئولان حل می‌شود

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: مشکل دولت‌ها زمانی آغاز شد که نگاه مسؤولان از انقلاب برداشته شد و به جای خدمت به طرز فکر اضافه کاری و سفر خارجی و حقوق نجومی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت اظهار کرد: شرکت در آیین‌های دهه فجر حفظ شعائر اسلامی است.

وی با بیان این‌ که کسانی که بدون انقلاب نمی‌توانند زندگی کنند دوست دارند دشمنان را ناکام بگذارند گفت: جوانان دین را همراه سیاست بشناسند تا در عرصه‌های مختلف پویا باشند.

امام جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: جوانان را با مبانی انقلاب آشنا کنید آن موقع جوان متوقف نخواهد شد و رکود نخواهد کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی نه تنها جوان را سر و سامان داده بلکه ایران اسلامی و جهان را به سر و سامان می‌رساند، دنیا بدون حرکت انقلاب اسلامی نمی‌تواند در مسیر قرار بگیرد.

اسکندی با بیان این‌که پزشک ایرانی در هلند استعفا داد و به ایران به عنوان کشتی نوح بازگشت افزود: هنر این نیست که استعداد از کشور خارج شود تکامل عقل بازگشت به کشور و استفاده توان برای ایران اسلامی است.

وی تأکید کرد: ناخدای این کشتی فرزند امام حسین(ع) است و دست تک تک کشورها را گرفته تا از غرق شدن نجات دهد، جوان اول باید با ظلمت‌کده غرب آشنا شود و بداند غرب، مداری است که بدون روح نمی‌تواند بیش از این ادامه دهد.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: مشکل دولت‌ها زمانی آغاز شد که نگاه مسؤولان از انقلاب برداشته شد و به جای خدمت، به طرز فکر اضافه کاری سفرخارجی و حقوق نجومی رسیدند.

وی تأکید کرد: مشکلات مردم با نگاه درست مسئولان حل می‌شود، در میدان انقلاب باید همانند شهدای مدافع حرم جان داد که این انقلاب فاطمی است.

کد خبر 366358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.