اختلافات قومی و قبلیه‌ای فرصت برای دشمنان است

تیران-رییس اداره تبلیغات اسلامی تیران‌ و کرون گفت: اختلافات قومی و قبلیه‌ای، سلیقه‌ای و جناحی فرصت برای دشمنان برای فتنه‌انگیزی در آینده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت‌الاسلام حسن عباسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تیران به مناسبت ۱۲ بهمن اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی را برای نظام و در عرصه بین الملل داشت که بی توجهی به این دستاوردها و نادیده گرفتن آن ها منجر به نا امیدی و بزرگنمایی مشکلات شده است.

وی افزود: رفع مشکلات کشور و رسیدن به جایگاه واقعی نیازمند تلاش، وحدت و بهره گیری از توان داخلی است و نباید فرصت‌ها با اختلاف انگیزی و مسایل حاشیه‌ای بزرگنمایی شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تیران‌وکرون با اشاره به فتنه انگیزی‌های اخیر دشمنان برای براندازی نظام، تصریح‌ کرد: اختلافات قومی و قبلیه‌ای، سلیقه ای و جناحی فرصت برای دشمنان برای فتنه انگیزی در آینده است که باید مراقب کوچکترین اختلافات داخلی باشیم که می‌تواند تبدیل به یک فرصت مهم برای دشمنان بشود.

وی با بیان اینکه کشور نیازمند وحدت و انسجام داخلی است تصریح‌ کرد: اختلافات سلیقه و حزبی فرصت‌ها را از بین برده و نباید این مسیر تداوم یابد و باید همه اقشار و احزاب بر سر ملیت و منافع ملی متحد باشند و اختلافات را کنار بگذارند.

حجت الاسلام عباسی یادآور شد: آینده روشنی برای پیشرفت نظام وجود دارد و همه ملت‌های جهان از ظرفیت‌ها و اقدامات انقلاب اسلامی برای پیشرفت خود و کسب استقلال الگوگیری می‌کنند.

کد خبر 366353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.