حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه حمایت از ارزش‌های انقلاب است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه تأیید انقلاب و حمایت از ارزش‌های آن است و دسیسه‌های استکبار جهانی را ناکام می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: مسئولان باید برای اقامه حدود و عمل به احکام الهی بویژه نماز اول وقت پیشگام باشند.

وی با بیان اینکه اهمیت دادن به نماز اول وقت الگوی شناخت مدیران موفق است خاطرنشان کرد: همه افراد در جامعه اسلامی باید در همه امور مخصوصا اقامه نماز به احکام اسلامی پایبند باشند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین نهاد انقلابی در ترویج معارف اسلامی است یادآور شد: برگزاری جشن‌های تکلیف و سایر برنامه‌های مذهبی در مدارس، اصول احکام اسلامی را به کودکان و نوجوانان می‌آموزد و آنان را برای پذیرش نقش‌های اجتماعی آماده می‌کند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه عملکرد مدیران نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی مردم دارد تأکید کرد: مسئولان و مدیران جامعه اسلامی باید بدانند که مردم ولی‌نعمت آن‌ها هستند و مقام‌هایی که در آن گماشته‌ شده‌اند امانت‌هایی از سوی مردم است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان امام خمینی(ره) تصریح کرد: بین مردم و مسئولان جدایی و تفرقه وجود ندارد، مسئولان باید صادقانه و با روحیه جهادی خدمت کنند و مردم هم باید قدردان زحمات آنان باشند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به فرارسیدن دهه فجر خاطرنشان کرد: در این دهه باید دستاوردهای انقلاب برای مردم و بویژه نسل‌های جوان و نوجوان جامعه مطرح شود تا پاسخ روشنی به تهاجم فرهنگی و سیاه‌نمایی‌های دشمن داده شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به سالروز بازگشت امام راحل(ره) به کشور در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ اظهار کرد: دشمن با سیاه‌نمایی و ترویج اخبار غلط قصد دارد بین مردم و مسئولان جدایی افکند و به این وسیله به هدف شوم خود در مقابله با انقلاب اسلامی برسد.

وی اظهار کرد: دهه فجر زمان رهایی ملت ایران از ظلم و ستم و بی‌عدالتی بود. باید تلاش کنیم تا این دستاوردها حفظ و از ایجاد و تقویت فاصله فقیر و غنی و افزیش ظلم به مردم جلوگیری شود.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: هدف اصلی انقلاب ایجاد پیوند بین مردم و مسئولان بود، بنابراین باید از تجارب چهار دهه گذشته برای رسیدن به دوران درخشان پیش رو و پایان دادن به دوران آزمون و خطا استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی ادامه داد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه تأیید انقلاب و حمایت از ارزش‌های آن است و دسیسه‌های استکبار جهانی را ناکام می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان باید با مهار تورم و رکود اقتصادی و بیکاری، دهه فجر به‌یاد ماندنی را برای همه اقشار جامعه ایجاد کنند. مردم ما لایق بهترین خدمات هستند و در در طول ۴۰ سال گذشته با ولایتمداری و روحیه انقلابی این مسئله را ثابت کرده‌اند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است اظهار کرد: دشمنان قصد دارند با شایعه‌پراکنی، بزرگنمایی شکست‌ها و بی‌اهمیت جلوه دادن پیروزی‌ها و دستاوردهای بزرگ به اهداف خود برسند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به امنیت همه‌جانبه کشور، تصریح کرد: امنیت گسترده کشور در پرآشوب‌ترین منطقه جهان ایجاد شده، این در حالی است که کشور فرانسه با آشوب گسترده مردم خود مواجه است.

وی با بیان اینکه جهانیان به عظمت انقلاب اسلامی پی‌برده‌اند یادآور شد: رهبری با صلابت انقلاب اسلامی قدرتمندترین چهره سیاسی جهان است که با هر دستور یا سخنی بخش زیادی از دسیسه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه هنرمندترین افراد کسی است که مردم را با هم متحد کند تأکید کرد: امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از دستورات اسلام، فرمایشات پیامبر اکرم(ص) و احادیث اهل بیت(ع) برای دستیابی به استقلال همه‌جانبه کشور اقشار مختلف مردم را متحد کردند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: کسانی که تاریخ انقلاب را می‌دانند و آن دوران طلایی را به یاد دارند برای جوانان و نوجوان بازگو کنند تا بدانند انقلاب ثمره سال‌ها تلاش جهادی افرادی مؤمن و خداترس بوده است.

کد خبر 366352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.