در چهلمین سال انقلاب، شور و نشاط را در جامعه اسلامی نهادینه کنیم

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید نشاط و شادابی را در جامعه اسلامی با عملکرد صحیح و خوب خودمان نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر، دهه گرم نگه داشتن تنور دین، معنویت ،بصیرت ،وحدت، صبر و استقامت بر اصول و همچنین مواضع امام و شهیدان والامقام است.

 امام جمعه بادرود گفت: دهه فجر، دهه تجدید عهد و بیعت با امام امت و خلف صالحش  مقام معظم رهبری است.

وی افزود: دهه فجر، دهه تجدید میثاق با روح بلند آن امامی است که همه عزت و عظمت و اقتدار ما مدیون اوست. لذا ما مردم ایران باید به گرمی این ایام را گرامی بداریم.

 وی همچنین در ادامه خطبه  افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید نشاط و شادابی را در جامعه اسلامی با عملکرد صحیح و خوب خودمان نهادینه کنیم .

امام جمعه بادرود تصریح‌کرد: باید مراقب باشیم سیره آن امام سفر کرده در جامعه فراموش نشود چرا که این انقلاب با نام امام عجین شده است و دشمن هم در طول این سال های بعد از پیروزی انقلاب سعی داشته که مردم را از نظام و انقلاب و امام و ولایت دور کند و بدبین نماید .

وی با محکوم کردن اقدام مسوولان جشنواره فیلم فجر در خصوص تک خوانی زن در برنامه افتتاحیه خاطرنشان کرد :متاسفانه در هفته گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر یکی از بانوان اقدام به آوازخوانی و تک خوانی کرد و هیچکدام از مسوولان هم صدایش درنیامد. سوال این است که چرا در این شرایط حساس و سخت اقتصادی و معیشتی که مردم با آن مواجه هستند اینگونه برنامه ریزی های ضد فرهنگی و دینی اجرا می‌شود چرا هیچ حساسیتی نشان داده نمی شود .

کد خبر 366334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.