سپاهان مغلوب ذوب آهن شد/ سبزپوشان بر سکوی سومی ایستادند

تیم هندبال بانوان ذوب آهن، پیروز دربی هندبال بانوان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال بانوان، امروز -جمعه ۱۲ بهمن ماه- تیم هندبال ذوب آهن مقابل سپاهان صف‌آرایی کرد؛ در نیمه نخست این دیدار تیم ذوب آهن با به ثمر رساندن ۱۴ گل موفق شد نیمه‌نخست را به سود خود به پایان برساند؛ تیم سپاهان نیز در این نیمه موفق به کسب ۷ امتیاز شد.

در نیمه دوم این دیدار نیز تیم ذوب آهن با حفظ برتری خود با امتیاز ۲۶ بر ۱۷ این نیمه را به پایان رساند و در نهایت پیروز دربی هندبال بانوان در اصفهان شد که با این کسب این پیروزی توانست در نهایت سکوی سومی لیگ برتر امسال را از آن خود کند.

چهاردهمین دوره لیگ برتر بانوان که با حضور هشت تیم از ۹ شهریور ماه آغاز شده بود، امروز جمعه ۱۲ بهمن ماه با برگزاری هفته چهاردهم به پایان رسید.

در آخرین هفته لیگ برتر بانوان تیم تأسیسات دریایی مقابل اشتادسازه طرقبه شاندیز با نتیجه ٢٦ بر ١٩ به پیروزی رسید؛ نفت و گاز گچساران با نتیجه ٢٩ بر ٢٦ از سد هیئت البرز گذشت و دیدار تیمهای شهید چمران لارستان و پترو آموت بوشهر به دلیل حاضر نشدن تیم بوشهر، برگزار نشد.

در پایان چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان تیم شهید چمران لارستان قهرمان شد و تیم‌های تأسیسات دریایی و ذوب آهن در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رده‌بندی کامل تیم‌ها در پایان چهاردهمین مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان

۱- شهید چمران لارستان (۲۶ امتیاز)

۲- تأسیسات دریایی (۲۴ امتیاز)

۳- ذوب آهن (۱۹ امتیاز)

۴- فولاد مبارکه سپاهان (۱۶ امتیاز)

۵- نفت و گاز گچساران (۱۳ امتیاز)

۶- اشتادسازه طرقبه شاندیز (۶ امتیاز)

۷- پتروآموت پویا بوشهر (۴ امتیاز)

۸- هیئت هندبال البرز (۴ امتیاز)

کد خبر 366333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.