رمز پیروزی در جنگ اقتصادی اتحاد و انسجام بین مردم و مسؤولان است

گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته تحریم بنزین به عنوان یک دغدغه برای مسؤولان بود، اما امروز در پالایشگاه ستاره خلیج فارس با استخراج ۳۶۰ هزار بشکه‌ به خودکفایی بنزین رسیده‌ایم و آماده صادرات بنزین هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی بختیار امروز(جمعه) در مراسم ۱۲ بهمن ماه با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار کرد: امروز یادآور ورود امام به میهن است و باید همواره این روز بزرگ گرامی داشته شود.

وی با اشاره به این‌که شاه حتی برای انتخاب نخست وزیر در کشور استقلال کافی نداشت و از بیگانگان اجازه می‌گرفت، افزود: امروز در عرصه سیاسی و اجتماعی و اقتصاادی به خودکفایی رسیده‌ایم و مستقل‌ترین کشور جهان محسوب می‌شویم و حتی بدخواهان نظام به این موضوع اذعان دارند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در رژیم ستم شاهی اگر کسی کوچکترین نقد یا اظهار نظری می‌کرد ساواک دستگیرش می‌کرد، اما امروز مردم، صاحب نظران و رسانه‌ها از بخش‌های مختلف انتقاد می‌کنند.

وی افزود: این انقلاب با خون شهدا و اتحاد و انسجام آحاد مختلف به پیروزی رسیده است، اگر اتحاد و همکاری مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود نمی‌توانستیم در مقابل بیگانگان دنیا و شرق و غرب ایستادگی کنیم و پیروز میدان شویم.

بختیار ادامه داد: این پیروزی سادگی به دست نیآمده است بلکه با جان فشانی ایثارگران و نثار خون شهدا به دست آمده است، رمز تحقق یافتن آرمان های انقلاب و حل مسائل اقتصادی کشور نیز اتحاد و انسجام و برادری است.

وی تأکید کرد: هر کس امروز بین مردم تفرقه ایجاد کند و اتحاد و انسجام مردم را با نگرش سیاسی خدشه دار کند بداند که به خون شهدا خیانت کرده است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در چهلمین سال پیروزی انقلاب اعلام می‌کنیم که پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌ایم و از فرمایشات و رهنمودها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در همه سطوح و قوه مققنه و قضاییه و مجریه تبعیت خواهیم کرد، و گام به گام بزرگی مانند دوران ۴۰ سال انقلاب برخواهیم داشت.

وی گفت: در عرصه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، نظامی و صنعت موشکی، صنعت هسته‌ای و نانو، انواع فنآوری و علمی در ۴۰ سال انقلاب توانمند شدیم و با قبل از پیروزی انقلاب قابل قیاس نیست و باید بدانیم که کجا بودیم و اکنون به برکت انقلاب به کجا رسیده‌ایم.

بختیار با بیان این‌که قبل از سال ۵۷ در کشور تنها ۲۵ متر مکعب گاز در کل کشور تولید داشتیم، افزود:  امروز بیش از ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز درکشور تولید می‌شود که بخش اعظم آن از سوی پیمانکاران داخلی و از میادین مشترک مثل پارس جنوبی استخراج می‌کنیم.

وی گفت: در گذشته تحریم بنزین به عنوان یک دغدغه برای مسؤولان بود، اما امروز در پالایشگاه ستاره خلیج فارس با استخراج ۳۶۰ هزار بشکه‌ به خودکفایی بنزین رسیده‌ایم  و آماده صادرات بنزین هستیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه‌های محتلف با اتکا به جوانان و نخبگان این سرزمین درعرصه‌های مختلف دستاوردهای بزرگی را به دست آوردیم.

 وی با اشاره به این‌که یکی از نقاط ضعف کشور مشکل معیشت و اقتصاد کشور است که طی این ۴۰ سال حل نشده است، تأکید کرد: اگر وحدت و انسجام بین مسؤولان و آحاد مختلف مردم ایجاد شود جنگ اقتصادی دشمن هیچ گاه نمی‌تواند مانعی برای حل مشکل اقتصادی باشد.

کد خبر 366331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.