آزمون در زنیت؟

مهاجم تیم‌ملی ایران در روسیه می‌ماند اما نه برای بازی دوباره در روبین کازان.

به گزارش ایمنا، پس از درخشش سردار آزمون در جام ملت های آسیا، باشگاه های زیادی برای جذب او اقدام کردند. او به عنوان یکی از ارکان اصلی تیم کی روش برای صعود به نیمه نهایی، سه گل و یک پاس گل برای یوزها به ثمر رساند. در جریان برگزاری جام ملت های آسیا هم باشگاه روبین کازان از شرایط وخیم مالی اش رونمایی و اعلام کرد برای کاهش هزینه هایش سردار آزمون به عنوان یکی از گران ترین بازیکنانش را خواهد فروخت.

ولورهمپتون به عنوان جدی ترین مشتری سردار با باشگاه روسی وارد مذاکره شد. روبین کازان با ولورهمپتون برای انتقال سردار با مبلغ ۱.۷۵ میلیون پوند به صورت قرضی و خرید دائمی اش در تابستان به مبلغ ۱۱ و نیم میلیون پوند به توافق رسید. اما گرگ ها علاقه ای به دائمی کردن قرارداد با آزمون نداشتند. در واقع آن ها از روبین کازان فرصت می خواستند تا در نیم فصل دوم لیگ برتر انگلیس، شرایط سردار را ارزیابی کنند و اگر بازی او مدنظرشان بود، او را برای همیشه به انگلیس منتقل کنند. پیشنهادی که مورد تایید روبین کازان واقع نشد.

حالا اسپورت اکسپرس مدعی شده مهاجم ایرانی در آستانه انتقال به زنیت است. باشگاه قدرتمند روسی که با فروش لئوناردو پاردس به پاریسن ژرمن، پول هنگفتی برای هزینه کردن دارد برای جذب آزمون اقدام کرده است. آن ها پیشنهاد ۱۲ میلیون یورویی خود را به روبین کازان رسانده اند. با توجه به منتفی شدن انتقال آزمون به انگلیس و البته عجله روبین کازان برای فروختن او، زنیت شانس زیادی برای جذب شماره ۲۰ تیم ملی ایران دارد.

کد خبر 366307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.