ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز نطنز اولویت وزارت راه شهرسازی خواهد بود

نطنز- وزیر راه وشهرسازی گفت: اصلاح هندسی و ایمن‌سازی جاده ها و راه های مواصلاتی شهرستان نطنز به ویژه نقاط حادثه خیز جزو طرح‌های اولویت‌دارخواهد بود

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، عصر امروز  پنج شنبه مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی جهت بازدید از طرح های نیمه تمام جاده ای  به شهرستان نطنز  سفر کرد.

وزیر راه  و شهرسازی در حاشیه  جلسه شورای اداری شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه ای که با مسوولان شهرستان برگزار شد در حوزه راه ها نکاتی مورد بررسی قرار گرفت که از جمله آنها ،ایجاد تحرک در انجام پروژه های نیمه تمام بود و تصمیمات خوبی گرفته شد تا این ها تعیین تکلیف شوند.

اسلامی گفت: در این جلسه اصلاح هندسی و ایمن‌سازی جاده ها به ویژه  نقاط حادثه خیز و اجرای طرح‌های اولویت‌دار مد نظر قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود : خودیاری مردم  و مشارکت خیرین در امر راهسازی که صبح امروز نیز در شهرستان آران و بیدگل  و کاشان و هم در نطنز مطرح گردید و نقش ارزنده ای که خیرین در حوزه راه و مسکن ایفا کرده بودند این نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت های بالقوه ای است که در سطح شهرستان های شمال اصفهان وجود دارد.

 وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : یکی دیگر از مسایل مهمی که جلسه شورای اداری شهرستان عنوان شد موضوع مشکلات مسکن مهر شهرهای نطنز و بادرود بود که علی رغم اینکه تمام منازل مسکن مهر در استان اصفهان تحویل داده شده ولیکن در این شهرستان یک سری مشکلاتی وجود دارد و قرار شد که به شهرداری ها محول شود تا مسائل و مشکلات ساکنان آن نیز مرتفع گردد.

کد خبر 366300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.