پارک دوبل خوردوها در مسیرهای حاشیه زاینده رود

با توجه به جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود، سفرهای درون شهری در مسیرهای حاشیه این رودخانه افزایش یافته و به دلیل پارک دوبل خودروها در این محور به ویژه حدفاصل چهارراه آبشار تا میدان خواجو ترافیک سنگینی ایجاد شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- پنج‌شنبه ساعت ۱۹- اوضاع رفت و آمد در میدان آزادی مطلوب است، در خیابان سعادت آباد حدفاصل شیخ صدوق تا میدان آزادی نیز مشکل خاصی در رفت و آمد خودروها دیده نمی‌شود.

حدفاصل چهارراه هفتم محرم به سمت خیابان مسجدسید حجم بالای تردد خودروها مشاهده می‌شود، ترافیک در شمال شهر حدفاصل سه راه ملک شهر تا پل چمران سنگین است.

در اتوبان چمران یک‌دستگاه خودروی سواری پژو در حال حرکت با دنده عقب است، حرکت بسیار خطرناکی که می‌تواند حوادث ناگواری را به همراه داشته باشد.

ترافیک پایان هفته بسیار سنگینی در خیابان‌های بزرگمهر، لاهور، ادیب، مدرس، علامه مجلسی، آمادگاه، شمس‌آبادی و طالقانی مشاهده می‌شود.

از سمت میدان انقلاب تا تقاطع پاسداران مسیر غرب به شرق تردد خودروها با کندی انجام می‌شود،  خیابان آیت الله مطهری نیز مشابه همین وضعیت را دارد.

بزرگراه شهیدخرازی همچون روزهای گذشته ترافیک سنگینی دارد، در خروجی بزرگراه شهیدصیاد شیرازی به سمت خیابان جی نیز بار ترافیکی متعادل است.

مدیریت سفر و استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی بسیاری از مشکلات ترافیکی را در شهر کاهش می‌دهد، همچنین استفاده از پارکینگ‌های احداث شده در سطح شهر نیز در آرام‌سازی ترافیک تاثیر زیادی دارد و باید مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 366295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.