اجرای ۱۳ برنامه تفریحی در ایام دهه فجر انقلاب

اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ۱۳ عنوان برنامه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می‌کند.

رییس اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره تفریحی در راستای انجام رسالت خود مبنی بر ایجاد فرصت هایی برای تفریح و تفرج شهروندان و فضایی شاد و بانشاط در شهر، ویژه برنامه هایی را به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تدارک دیده است.

نفیسه گلشیرازی افزود: تلاش شده تا این برنامه ها با توزیعی عادلانه در مناطق ۱۵ گانه شهر، فرصت استفاده برای همه شهروندان را در نقاط مختلف شهر فراهم کند و همچنین با پرهیز از اجرای برنامه های تکراری از تنوع برخوردار باشد.

او در تشریح این برنامه ها گفت: مجموعه فرهنگی تفریحی ناژوان به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز تفریحی شهر، در ایام دهه فجر میزبان سه برنامه تفریحی است. "جشن چلچراغ" عنوان برنامه ای است که با محوریت تفریح سالم در خانه روز ۱۲ بهمن ماه برگزار می شود. همچنین برنامه رونمایی از ابربازی های چوبی که در نوع خود برنامه ای بسیار متفاوت، جذاب و ویژه است و مشابه آن در کمتر مرکزی برگزار شده صبح روز ۱۲ بهمن در مجموعه ناژوان میزبان شهروندان عزیز است.

او اضافه کرد: برنامه "صندوقچه بازی" هم عنوان سومین برنامه ای است که روز ۱۲ بهمن در ناژوان برگزار شده و فرصت تجربه بازی های بسیار جذابی را برای شهروندان فراهم می کند.

او از برگزاری برنامه "بامداد بازی" ازسوی مجموعه باغ فدک خبر داد و گفت: این برنامه خانوادگی در قالب ایستگاه های بازی در سالن دو هزار نفری گلزار خوراسگان میزبان شهروندان است.

او افزود: مسابقات "تیک تاک" برنامه دیگری است که با مشارکت باغ بانوان طلوع و خانه خلاقیت از هفتم تا یازدهم بهمن در حال برگزاری است. تیک تاک در منطقه ۱۴ شهرداری در ورزشگاه امام خمینی(ره) از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر میزبان دانش آموزان مدارس است و از ساعت ۱۳ تا ۱۵ ویژه خانواده ها و عموم شهروندان برگزار می شود.

گلشیرازی درباره دیگر برنامه های اداره تفریحی در ایام دهه فجر گفت: اجرای برنامه "ترافیک بازی" به همت جزیره بازی در مدارس سطح شهر، اجرای برنامه استعدادیابی با هدف شناسایی استعداهای دانش آموزی از سوی باغ با نوان پردیس از ۱۳ تا ۱۷ بهمن، اجرای برنامه "پویش ماسه ای" در باغ بانوان ناژوان از ۱۳ تا ۱۷ بهمن از دیگر برنامه های این ایام است.

او همچنین از برگزاری همایش تخصصی شهروندان ارشد در این ایام خبر داد و اظهار کرد: این همایش با هدف تمرکز بر مسائل و امور مربوط به شهروندان به همت باغ تجربه روز ۱۶ بهمن ماه در  کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

او خاطرنشان کرد: برنامه "خاطرات دهه ۵۰ " نیز روز ۱۳ بهمن در باغ تجربه برگزار می شود که در آن عموم مردم به بازگویی خاطرات خود از دوران انقلاب می پردازند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

کد خبر 366255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.