سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرضا

شهرضا - نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان، روز شنبه _ ۱۳ بهمن_ به شهرضا سفر می‌کند.

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا اظهار کرد: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، روز شنبه _ ۱۳ بهمن‌ماه_ به شهرضا سفر می‌کند تا از نزدیک با توانمندی‌ها، مشکلات و نیازهای ورزشی این شهرستان آشنا شوند و با حضور وزیر تصمیماتی برای بهتر شدن کارکرد این بخش اتخاذ شود.

وی با اشاره به سرانه پایین فضاهای ورزشی شهرضا تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان در این سفر در جمع مدیران و مسئولان هیئت ورزشی شهرضا حاضر می‌شود تا از مشکلات و نیازهای آنان که از زبان نمایندگان مسئولان ورزش این شهرستان مطرح می‌شود مطلع شوند و از فرماندار هم خواسته‌ایم تا با دعوت از مسئولان ادارات در این جلسه شرکت کنند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان با وجود این که امکانات آن اندک است و خوابگاه مناسب ندارد میزبان بسیاری مسابقات استانی و ملی بوده است اضافه کرد: در این سفر دو سالن ورزشی و خوابگاه که بودجه ساخت آن از وزارت راه و شهرسازی پیگیری شد افتتاح می‌شود و امید است با این اقدام بخشی از مشکل شهرضا در تأمین خوابگاه ورزشکاران در مسابقات استانی و کشوری برطرف شود.

محمودی خاطرنشان کرد: ورزش شهرضا در سال گذشته جایگاه نخست استان اصفهان را کسب کرد و به همین دلیل لازم است حمایت‌های بیشتری برای میزبانی مسابقات کشوری از ورزش این شهرستان بشود.

بازدید از دو پروژه ملی در شهرضا

وی یادآور شد: ورزشگاه قدس شهرضا و ورزشگاه منظریه در ردیف پروژه‌های ملی تعریف شده و در بودجه سال ۹۸ نیز تلاش کردیم تا اعتباراتی برای تکمیل آن اختصاص دهیم، البته به احتمال زیاد ورزشگاه منظریه نیز در سال آینده افتتاح می‌شود؛ وزیر ورزش در این سفر از این دو مجموعه نیز بازدید خواهند کرد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سفر وزیر ورزش به این شهرستان رفع مشکلات ورزش بانوان، سالمندان، کودکان و جامعه معلولان نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

کد خبر 366250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.