حوادث اصفهان ۹ مجروح و فوتی داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع  سه حادثه، مجروح شدن هشت نفر و فوت یک زن خبر داد.

عباس عابدی  در گفت‌وگو با خبرنگار  ایمنا با اشاره به حادثه رانندگی در جاده باغ زیار اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۸ و ۱۹ دقیقه دیروز در اصفهان در اثر برخورد وانت و پراید در جاده باغ زیار اتفاق افتاد و  به مرکز اورژانس اطلاع‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه دو کد نیروهای امدادی اورژانس برای امدادرسانی به مجروحان این  تصادف رانندگی اعزام شدند گفت: این حادثه فوتی نداشت و  پنج نفر مصدوم این حادثه که دو مرد و یک زن و دو کودک  بودند بعد از دریافت اقدمات درمانی سرپایی برای تکمیل درمان به بیمارستان های الزهرا و فارابی  منتقل شدند.

دو حادثه گاز گرفتگی در شهرضا و دهاقان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه گازگرفتگی در شهرضا اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شامگاه چهارشنبه در شهرضا محدوده اسلام آباد بر اثر نشت گاز منواکسید کربن از بخاری بدون دودکش  رخ داد و مسمومان این حادثه گاز گرفتگی سه نفر مرد بودند که برای درمان کامل به بیمارستان صاحب الزمان شهرضا منتقل شدند.

عابدی از وقوع حادثه مسمومیت دیگری در شهرستان دهاقان و فوت یک خانم مسن خبر داد و ادامه داد: این حادثه شب گذشته ساعت ۱۹ و ۵۱ دقیقه بر اثر گذاشتن ذغال در داخل حمام در دهاقان رخ داد که مسمومیت با گاز  موجب فوت زن ۸۸ ساله در محل این حادثه شد.  

وی با بیان آمار فعالیت های مرکز فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان در روز گذشته اظهار کرد: تعداد کل تماس ها با این مرکز سه هزار و ۳۱۴ مورد و تعداد کل ماموریت ها ۴۷۰ مورد و تعداد ۹۲ مورد تصادف شهری و ۲۵ مورد تصادفات جاده ای گزارش شده است.

کد خبر 366233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.