ترافیک سنگین در بزرگراه‌های شهر

بزرگراه صفه از سمت مجموعه پل‌های دفاع مقدس به سمت کوه صفه بار ترافیکی سنگین دارد، مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی همچنین بزرگراه شهید صیاد شیرازی مسیر حرکت به سمت پل‌های غدیر ترافیک باعث کلافگی رانندگان شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- چهارشنبه ساعت 19- یکی از خیابان‌های بسیار شلوغ این لحظات شهر اصفهان، خیابان شمس‌آبادی است، به طوری که از هر سمتی به خصوص خیابان آیت الله مطهری وارد این خیابان شوید در ترافیک بسیار سنگینی گرفتار خواهید شد.

بر اساس این گزارش، قفل ترافیک در مسیر ورود به اتوبان چمران از هر دو سمت میدان لاله و خیابان کاوه مشاهده می‌شود، طول مسیر این اتوبان نیز حجم انبوهی از خودروها به کُندی در حال حرکت هستند.

خیابان‌های حاشیه رودخانه به خصوص حاشیه شمالی رودخانه زاینده رود حدفاصل میدان بزرگمهر تا پل شیری بار ترافیکی سنگین‌تری نسبت به شب‌های گذشته دارد که توصیه می‌شود شهروندان برای رفتن به مسیر رودخانه حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

در هسته مرکزی شهر تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، البته در میدان امام حسین(ع) ترافیک آرام است، اما در خیابان‌های باغ گلدسته و آمادگاه رفت و آمد متراکم است.

از سمت میدان آزادی به سمت خیابان توحید در بلوار دانشگاه ترافیک نیمه سنگین است، اما از سمتخیابان  توحید به سمت میدان آزادی شرایط بهتری برای تردد وجود دارد.

پارک دوبل خودروها در خیابان‌های عبدالرزاق و علامه مجلسی یک لاین از مسیر خیابان را مسدود کرده و باعث افزایش ترافیک شده است.

کد خبر 366206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.