۱۳۲ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های کار آفرینی جوانان تخصیص می‌یابد

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت:۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی امسال به طرح های کار آفرینی جوانان کشور پرداخت شده است که پیش بینی می کنیم تا پایان امسال به ۱۳۲ میلیارد تومان برسد.

به گزارش ایمنا، محمد مهدی تندگویان در دوره آموزشی و توانمندسازی دبیران سازمانهای مردم نهاد جوانان در حوزه کار آفرینی کشور در چمخاله لنگرود گفت: به دنبال شبکه سازی تخصصی در حوزه های مختلف جوانان هستیم تا مردم و جامعه بصورت مشخص این تحولات مثبت را لمس کنند.

وی افزود: در حوزه کار آفرینی امسال ۵۰میلیارد تومان اعتبار به طرح های جوانان در کشور اختصاص داده شد و اگر صندوق کار آفرینی امید و بانک رسالت به تعهداتشان عمل کنند این مبلغ به ۱۳۲ میلیارد تومان می رسد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان با اشاره به اینکه پیش از استقرار دولت تدبیر و امید کمتر از ۱۰۰سازمان مردم نهاد در کشور فعال بودند گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ سازمان مردم نهاد و بیش از ۵۰۰هزار نفر در قالب این سازمانها مشغول بکار هستند.

تندگویان گفت: فقط در مدت چهار ماه با تسهیلات بانک رسالت برای ۶۰۰نفر در کشور اشتغالزایی مستقیم انجام شد که به دنبال افزایش آن هستیم.

کد خبر 366197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.