بخشی از کنارگذر شرق اصفهان به بهره برداری می‌رسد

در جلسه ای با حضور استاندار اصفهان و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، برنامه زمانبندی نحوه اجرا و اتمام کنارگذر شرق اصفهان مشخص شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، استاندار اصفهان در این جلسه با اشاره به اینکه با احداث این پروژه به طول حدود ۹۳کیلومتر، اتصال ایمن آزادراهی بین آزاد راه نطنز و آزادراه اصفهان- شیراز برقرار می شود، اظهار کرد: اجرای قطعه سوم این پروژه به‌طول حدود ۳۳ کیلومتر با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های اصفهان و وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

عباس رضایی افزود: مقرر شده است که قطعات اول و دوم این پروژه به‌طول حدود ۶۰ کیلومتر که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و صندوق بازنشستگی کشور در حال ساخت است، تا پایان شهریورماه سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

در جلسه امروز چهارشنبه -۹ بهمن ماه-  با حضور عباس رضایی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولان شرکت ساخت و توسعه آزادراه های کشور، برنامه زمانبندی نحوه اجرا و اتمام کنارگذر شرق اصفهان مشخص شد.

کد خبر 366194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.