انتقال انصاری به خاطر شکایت تراکتور صحت ندارد/در کادر فنی دخالت نمی‌کنم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: خروجی و ورودی بازیکنان تیم فوتبال با نظر کادر فنی است، با اینکه فوتبالی هستم، اما به خود اجازه نمی‌دهم که در کادر فنی تیم دخالت کنم.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با انتقال ساسان انصاری به تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: سپاهان از مدت‌ها قبل به دنبال محمدرضا مهدی زاده بوده است و با توجه به مذاکراتی که با باشگاه تراکتور سازی داشته‌ایم، با توافق کادر فنی این انتقال صورت گرفت. باشگاه مشکلی با ساسان انصاری نداشت، او بازیکن خوبی است، اما با توجه به تفکرات سرمربی و کادر فنی این بازیکن را به تراکتورسازی دادیم. انصاری خودش تمایل داشت که به تراکتور سازی برود.

وی در پاسخ به این سوال که رضا فتاحی سرپرست سپاهان در رسانه‌ها مطرح کرده که این باشگاه به علت شکایت تراکتورسازی با  انتقال انصاری موافقت کرده است، خاطرنشان کرد:

فکر نمی‌کنم فتاحی چنین حرفی زده باشد و این موضوع را تکذیب می‌کنم؛ مسلم پور برای انتقالش به سپاهان مشکلی خاصی نداشت و اگر باشگاه تبریزی رضایت نمی‌داد بازهم اتفاق ناگواری برای سپاهان نمی‌افتاد، در خواست‌هایی از قبل داشتیم تا بتوانیم مهدی زاده را جذب کنیم و در پایان به توافقی رسیدیم که به نفع هر دو باشگاه بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان با این انتقال موافق نبوده است، گفت: مگر می‌شود قلعه‌نویی برای جدا شدن انصاری موافقت نکرده باشد؟ خروجی و ورودی بازیکنان تیم فوتبال با نظر کادر فنی است. با اینکه فوتبالی هستم، اما به خود اجازه نمی‌دهم که در کادر فنی تیم دخالت کنم.

تابش ادامه داد: برخی‌ها می‌گویند که انصاری 27 ساله را به تراکتور سازی دادید و بازیکنان 34 ساله گرفته‌اید، سن تنها یک عدد است و در لیگ خودمان بازیکن 38 ساله داریم که بهترین بازیکن تیمش شده است، مهدی زاده 24 ساله و مسلم پور 20 ساله را برای جوان‌سازی تیم جذب کرده‌ایم و امیدوارم این مسائل دیده شود. شایعه شده بود که محمد ایران پوریان ACL زانو پاره کرده است که با توجه به جواب ام آر آی، مشکل خاصی برایش به وجود نیامده است و می‌تواند از چند روز آینده به تمرینات تیمی باز گردد.

وی با بیان اینکه بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی را جذب کرده‌ایم، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم که در ادامه تعطیلات نیم فصل بازیکن جذب کنیم و تیم سپاهان با همین ساختار تا پایان فصل به کارش ادامه می‌دهد.
 

کد خبر 366180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.