احتمال حضور ستارگان سینما در جشنواره فیلم فجر اصفهان

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سیتی‌سنتر فرصتی را فراهم کرده است تا این مجموعه دنبال برگزاری برنامه‌های جانبی و پذیرایی از هنرمندان در اصفهان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان روابط عمومی پردیس سینمایی سیتی‌سنتر از آمادگی این مجموعه برای اجرا و تامین مالی برنامه‌های جانبی خبر داد، اما مسئولیت تدارک چنین برنامه‌هایی را در اختیار اداره‌کل ارشاد دانست.

محمدعلی جعفری، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان درباره تلاش‌های این نهاد برای برگزاری برنامه‌های جانبی، به خبرنگار ایمنا گفت: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا در کنار اکران فیلم‌ها، برنامه‌های مناسبی داشته باشیم، اما هیچ‌کدام هنوز قطعی نشده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش‌های ما به این صورت بوده که با دعوت از تهیه‌کنندگان، کارگردانان و بازیگران از تهران این برنامه‌ها را اجرا کنیم اما هنوز پاسخ قطعی به این دعوت‌ها از سوی هنرمندان داده نشده‌ است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: آن‌ چه می‌توان از آن اطمینان داشت، این موضوع است که در هر لحظه و در جریان برگزاری جشنواره نیز ممکن است موقعیت‌هایی ایجاد شود که با کارگردانان و نویسندگان به توافق برسیم و آن‌ها را برای اجرای یک‌ سری برنامه‌ها دعوت کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه برنامه‌هایی نظیر ورکشاپ، نشست مطبوعاتی و گردهمایی از موارد مدنظر اداره ارشاد برای برگزاری در بخش‌های جانبی جشنواره است گفت: به محض اینکه برنامه‌ها قطعی و زمان برگزاری آن‌‎ها مشخص شود برای مردم و علاقمندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 366171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.