برگزاری نشست هم اندیشی سرمایه گذاران توسعه شهرسازی و فعالان اقتصادی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: یکی از شاخص‌های مهم شهری، مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در حوزه مدیریت شهری است، در این راستا نشست هم اندیشی سرمایه گذاران توسعه شهرسازی و فعالان اقتصادی، امروز چهارشنبه دهم بهمن ماه به میزبانی منطقه ۱۰ شهرداری برگزار می‌شود.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب منطقه ۱۰ در حوزه سرمایه گذاری اظهار کرد: این جلسه با حضور فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه اقتصاد شهری برگزار می‌شود تا آنان در جریان سیاست‌ها و راهبردهای شهرداری اصفهان قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، این نشست هم اندیشی برگزار شده و امیدواریم فرصت های سرمایه گذاری در منطقه ۱۰ در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته تا شاهد افزایش درآمد در حوزه مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی باشیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: با توجه به روند اقتصادی کشور، باید به دنبال راه‌های جایگزین و افزایش درآمد پایدار بوده و این مهم جز با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق نخواهد شد، بنابراین باید بستر سرمایه گذاری فراهم شده و موانع موجود بر سر راه سرمایه گذار رفع شود.

به گزارش ایمنا، این نشست با حضور رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر، معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان مشارکت‌های مردمی شهرداری و سایر فعالان حوزه اقتصاد شهری در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 366128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.