"چهلستون امید" در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از برگزاری جشن‌های "چهلستون امید" در ایام الله دهه فجر وگرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه اظهار کرد: جشن‌های متنوع انقلاب از ۱۰ تا ۱۷بهمن ماه در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد هفت جشن ویژه دانش‌آموزان در مدارس سطح منطقه از ۱۰ بهمن ماه الی ۱۶ بهمن برگزار خواهد شد، تصریح کرد: جشن‌های "چهلستون امید" نیز از تاریخ ۱۰، ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه سال‌جاری به ترتیب در ورزشگاه‌های امیریه، قائمیه وشفق برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان از ۱۷ الی ۱۹ در محل فرهنگسرای وحید خبر داد و اظهارکرد: این نمایشگاه در واقع نمایشی از توانمندی‌ها و هنرنمایی‌های بانوان این منطقه است.

وی افزود: برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی و جشن‌های محله‌ای در میادین منطقه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان است.

شرفا خاطرنشان کرد: در روز ۱۶ بهمن‌ماه جشنی با عنوان «چلچراغ امید» در کانون امام خمینی(ره) منطقه ۱۳ برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۲۰ جشن در سرتاسر منطقه در این ایام برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

کد خبر 366120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.