همبستگی عمومی راهبرد اساسی برای خروج از مشکلات است

تیران-بخشدار مرکزی تیران و کرون گفت: همبستگی عمومی و تفکر فراجناحی و ملی راهبرد اساسی و مهم برای خروج از مشکلات و تحریم‌ها در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، محمد محمدی در همایشی که با هدف "بررسی نقش جوانان دیروز در پیروزی انقلاب اسلامی و جوانان امروز در پیشرفت کشور"  برگزار شد اظهار کرد: رهبری امام خمینی(ره)، لطف خدا، اخلاص در کار و مشارکت عمومی مردم در صحنه های مختلف منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد البته امروز نیز باتوجه به دسیسه‌های دشمنان همبستگی عمومی و تفکر فراجناحی و ملی راهبرد اساسی و مهم برای خروج از مشکلات و تحریم‌ها در کشور است.

وی افزود: فعالیت‌های جناحی، سلیقه‌ای و بدون تخصص و تعهد کشور را در سراشیبی شکست قرار می‌دهد در حالی که کشور برای خروج از مشکلات و دستیابی به اقتدار و پیشرفت نیازمند مشارکت اجتماعی و مداخله مردم و گروه‌های مردمی است.

بخشدار مرکزی تیران‌وکرون ادامه‌ داد: دوری از تفکرات گذشته مانند همبستگی در کارها و اجتماعات عمومی امروز کشور را با چالش‌هایی از جمله بحران‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روبه رو کرده و در برخی مواقع این چالش‌ها امنیتی شده‌ است.

وی با بیان اینکه همزمان با ضرورت مشارکت اجتماعی به حضور و همبستگی و همکاری جوانان نیاز است تصریح‌کرد: امروز هم به مسئولیت پذیری جوانان همانند دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نیاز است چرا که حس مشارکت و مسئولیت پذیری در جوانان باید بیش از پیش افزایش یابد.

محمدی با بیان اینکه اصلاح فردی و توجه به اخلاص در مدیریت و فعالیت‌های اجتماعی مورد توجه است خاطرنشان‌کرد: افرادی که فعالیت‌های اجتماعی، مسئولیتی و هدایت و موعظه را بر عهده می گیرند باید اخلاص و خودسازی داشته باشند.

کد خبر 366107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.