و ناگهان ساسان رفت

صد و بیست و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "و ناگهان ساسان رفت "عنوان اصلی این رسانه است که در آستانه شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر خبر فسخ قرارداد ساسان انصاری وینگر سپاهان با این تیم و عقد قرارداد با تراکتورسازی تبریز را می دهد. در خصوص دلیل این جدایی توضیحی داده نشده ولی حضور محمد ابراهیمی در پستی که این بازیکن وجود داشت شاید دلیل جدایی انصاری باشد.

"من و ذوب آهن از هم خاطرات شیرینی داریم" دیگر تیتر مهم صفحه اول این رسانه الکترونیک است که به نقل از محمدرضا خلعتبری بازیکن جدید تیم فوتبال ذوب آهن مطرح شده. وی ضمن ابراز خوشحالی از پوشیدن دوباره پیراهن ذوب آهن در گفتگو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار داشته: خوشبختانه شرایط تیم بسیار مناسب است ما بازیهای دوستانه خوبی را پشت سر گذاشته ایم و به نظرم در زمانیکه کادر فنی انتظارش را می کشند تیم به شرایط ایده آل نزدیک خواهد شد. خلعتبری در ادامه از افتخارات و خاطراتی که در گذشته با تیم ذوب آهن کسب کرده است سخن به میان آورده است.
"برای رسانه ها و افرادی که منتظر این روزها بودند" عنوان دیگر  صد و بیست و چهارمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که به شادی منتقدان کی روش و برخی خبرنگاران پس از باخت تیم ملی اشاره کرده و ادامه می  دهد: تصور نکنید که کی روش افتاده، آنکه افتاده فوتبال ما بوده، کی روش خوب یا بد دارای دستاورد یا پوچ هر چه بوده در این بازی دوقطبی رلش را خوب بازی کرده و اکنون خودش می گوید این پایان قصه است. این ما بودیم که باختیم، مزرعه ما سوخت، مزرعه ای که برایش خیلی هزینه کردیم خوب هم محصول میداد را خودمان سوزاندیم.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 366104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.