ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود

در این لحظات با توجه به اینکه مردم با صفای شهر اصفهان برای تماشای آب در بستر زاینده رود به حاشیه این رودخانه آمده‌اند، در خیابان های حاشیه زاینده رود ترافیک بسیار زیادی به وجود آمده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- سه‌شنبه ساعت۱۹- بر روی پل‌های رودخانه از جمله فردوسی،  فلزی و آذر حجم زیادی از خودروها مشاهده می‌شود که به کُندی در حال حرکت هستند.

بر اساس این گزارش، خیابان صائب درگیر ترافیک است، بر روی پل مطهری در مسیر بزرگراه شهید خرازی نیز ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد.

تردد خودروها دور تا دور میدان بزرگمهر روان است، از سمت خیابان کاوه مسیر ورود به بزرگراه چمران همچون شب‌های گذشته  رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

روگذر خیابان امام خمینی مسیر حرکت به سمت میدان جمهوری اسلامی و بزرگراه شهید خرازی ترافیک سرسام آوری دارد،  بزرگراه شهید خرازی نیز از وجود خودروها اشباع شده است.

اوضاع رفت و آمد در میدان آزادی مطلوب است، در خیابان سعادت آباد حدفاصل شیخ صدوق تا میدان آزادی نیز مشکل خاصی در رفت و آمد خودروها دیده نمی شود.

حدفاصل چهارراه هفتم محرم به سمت خیابان مسجدسید حجم بالای تردد خودروها مشاهده می‌شود، ترافیک در شمال شهر حدفاصل سه راه ملک شهر تا پل چمران سنگین است، همچنین تردد خودروها در میدان قدس تا چهارراه ابن سینا به کُندی انجام می شود.

در خروجی بزرگراه شهیدصیاد شیرازی به سمت خیابان جی نیز بار ترافیکی متعادل است، در خیابان‌های ادیب، مدرس، علامه مجلسی، آمادگاه، شمس‌آبادی و باغ گلدسته ترافیک سنگین است و تردد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

کد خبر 366086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • اصفهانی IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    0 0
    عکس از کجاست؟ اصفاهانیا اینقدر منظم رانندگی نمی کنند!