۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
شکست ایران به روایت برجام

تیم ملی فوتبال در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شکست سنگینی خورد و باعث شد تا یک کارشناس سیاسی نیز از صحنه گل اول را در قاب برجام بیاورد.

وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال تهران با انتشار عکسی از بازیکنان استقلال که در تیم ملی حضور دارند نوشت:

با شما

صفحه رسمی فیفا با انتشار عکسی از خداحافظی کی‌روش با ایران خبر داد و در اینستاگرامش نوشت:

کارلوس کی‌روش پس از تأیید پایان دوران مربیگریش در ایران گفت: به این ماجراجویی بسیار افتخار می‌کنم. بازیکنان ایرانی بسیار عالی بودند، خیلی خوب.

کارلوس کی‌روش بعد از شکست تیمش در نیمه نهایی جام ملت ها با انتشار عکسی ناراحت از خود در پیج اینستاگرامش نوشت:

هیچ کلمه ای برای تشکر از بازیکنانم را پیدا نمی‌کنم، برای هرچیزی که در طول این سال‌ها انجام دادند، برای تلاششان، حمایتشان و تعهدشان. این یک افتخار بود که با این مردان فوق‌العاده هشت سال شانه به شانه همسفر باشم که با تمام بحران‌ها با شخصیتی عالی مقابله کردند، شخصیتی که به نظر من لایق حضور در فینال بود.

تبریک به ژاپن که بهترین تیم امشب بود اما به تیم ملی افتخار می‌کنم برای چیزی که برای مردمشان ساختند، برای فوتبالی که به دنیا نشان دادند و میراثی که از خود بر جا گذاشتند؛  این یکی از بهترین خانواده‌های فوتبالی زندگی ورزشی من بود و برای همه بازیکنان آرزوی بهترین‌ها را دارم.

من همه کارها را به روش خودم انجام دادم و سعی کردم بهترین تلاشم را بکنم و از طرف دستیارانم کمک شدم، از همه شما متشکرم و از همه هواداران ایرانی تشکر می‌کنم

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مستحکم ایرانی که دیشب بخاطر یک غفلت نتوانست کیلین شیت‌هایش را ادامه‌دار کند با انتشار عکس بچه‌ای در حال گریه در اینستاگرامش نوشت: 

هیچ چیز نمیتونه آرومم کنه، خیلی ناراحتم، مگه میشه اینهمه درد رو توصیف کرد!

شرمنده شما هموطنان عزیز شدیم...

امیر قلعه نویی سرمربی موفق تیم فوتبال سپاهان با انتشار عکسی از تیم ملی ایران به همراه کارلوس در اینستاگرامش نوشت:

این جمله برای شما اصلاً کلیشه‌ای نیست: " این بازی به هیچ وجه از شایستگی تیم ملی کم نمی‌کند" آقای کی‌روش و بازیکنان؛ شایسته بهترین‌ها هستید

کد خبر 366083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.