همه جاده‌های مواصلاتی اصفهان بازگشایی شد

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر در حال حاضر همه مسیرهای مواصلاتی استان اصفهان با همکاری نیروهای راهداری بازگشایی شده است.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان با توجه به بارش برف در اکثر مناطق استان اظهار کرد: در حال حاضر همه جاده‌ها با همکاری نیروهای راهداری پاکسازی شده است.

وی افزود: بیشترین بارش برف و مسدود بودن جاده‌ها در مناطق غرب استان و به ویژه محورهای چادگان، داران، الیگودرز و خوانسار گزارش شده بود.

رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان تصادفات فوتی در جاده‌های برون شهری گزارش نشده است، افزود: اکثر تصادفات گزارش شده در جاده‌های برفی و ناشی از لغزندگی جاده بوده است.

وی با بیان اینکه خط قرمز پلیس راه برای تردد در جاده‌های برفی لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ است گفت: خودروها در صورت همراه نداشتن زنجیر چرخ در این مسیرها متوقف خواهند شد.

سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه در طرح زمستانه علاوه بر ۱۴ پایگاه دایمی ۹ پایگاه موقت نیز راه‌اندازی شده است ادامه داد: این ایستگاه‌ها در نقاط برفگیر و گردنه‌های صعب‌العبور مستقر شده است.

کد خبر 366044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.