سرمایه‌گذاران برای تملک کشتارگاه شهرضا پیش‌قدم شوند

شهرضا – عضو شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: اولویت واگذاری کشتارگاه شهرضا با سرمایه‌گذاران این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مهدی صالحپور امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مدت‌ها قبل مسئله ساماندهی کشتارگاه‌ شهرضا مطرح شده، اما تا کنون به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به انتشار دو مرحله آگهی مزایده واگذاری کشتارگاه به بخش خصوصی، تأکید کرد: متأسفانه افراد متقاضی برای این منظور بضاعت مالی مناسب نداشتند و نتوانستند این محل را اداره کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا تصریح کرد: اخیرا اعضای شورای اسلامی مصوبه‌ای را مبنی بر فروش اقساطی این محل مصوب کرده‌اند، اما هیچکس از شهرضا پیشنهاد خود را برای خرید اقساطی کشتارگاه ارایه نداده است.

صالحپور خاطرنشان کرد: قرار بود اگر شمار شرکت کنندگان در این مزایده به سه نفر نرسید، این آگهی واگذاری در مرحله دوم، برای شرکت سرمایه‌گذارانی از خارج شهرستان منتشر شود، اما باز هم فرصت دیگری را به سرمایه‌گذاران شهرضایی می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر به تقاضای بهره‌برداران این بخش طرح فروش اقساطی را تصویب کردند تأکید کرد: هدف اعضای شورای اسلامی شهر رعایت قانون و در عین حال حفظ منافع شهرستان است، به همین دلیل اولویت واگذاری را با تعاونی‌ها و سرمایه‌گذاران شهرضا قرار دادند.

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا یادآور شد: هدف از انتشار این آگهی‌ها واگذاری کشتارگاه و میدان دام در یک مرحله است.

صالحپور تصریح کرد: سرمایه‌گذاران شهرضا درباره جزئیات مراحل واگذاری و مزایای این طرح اطلاعات کافی ندارند و با توجه به اینکه این مزایده در مرحله قبل تنها در روزنامه رسمی منتشر شد، این‌بار در جراید محلی نیز منتشر می‌شود.

کد خبر 366038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.