۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
اصفهان ۶ درجه سردتر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بین چهار تا شش درجه‌ سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان اصفهان تا ظهر امروز است اظهار کرد: بر این اساس تا بعد از ظهر امروز وزش باد شدید، بارش و احتمال وقوع پدیده تندباد لحظه‌ای در اکثر مناطق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه با خروج سامانه بارشی از استان اصفهان آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد در همه مناطق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود اضافه کرد: این شرایط جوی تا روز پنجشنبه بر آسمان استان حاکم است.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش چهار تا شش درجه‌ای میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده گفت: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت به ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده خور و بیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کریمیان در خصوص بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان افزود: در این بازه زمانی فریدونشهر با ۳۴.۷ میلی‌متر بارش و ۱۶ سانتی‌متر برف، بویین میاندشت با ۳۰ میلیی‌متر بارش و یک سانتی‌متر برف و خوانسار با ۲۶.۷ میلی‌متر بارش و یک سانتی‌متر برف بیشترین بارش استان را گزارش کرده‌اند.

کد خبر 366030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.