۲۵۰ پروژه در منطقه ۶ اجرایی می‌شود

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: حدود ۲۵۰ پروژه برای سال ۹۸ در منطقه شش شهرداری اصفهان تعریف شده که اجرای این پروژه‌ها منطقه را متحول خواهد کرد.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از پروژه‌های شاخص سال آینده منطقه شش شهرداری اصفهان تکمیل سالن اجلاس است که ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سال آینده ادامه فاز دوم پارک شهید روح الامین در شهرک شهید کشوری در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با توجه به اینکه معابر منطقه شش وضعیت خوبی ندارد و از قدیمی‌ترین و طولانی‌ترین معابر در سطح ۱۵ منطقه به شمار می‌رود، سال آینده حدود ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای آسفالت معابر منطقه پیش‌بینی شده و اقدامات مقدماتی آن در حال انجام است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیار خوب و بزرگی برای این منطقه در سال آینده در نظر گرفته شده که امیدواریم عملیاتی شود و تحول چشمگیری را در این منطقه برای شهروندان رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از پروژه‌های فرامنطقه‌ای و شاخص شهر اصفهان که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از سال ۹۵ کلنگ آن به زمین زده شده و طی هشت ماه گذشته سرعت بیشتری گرفته، پروژه «پردیس هنر» در حاشیه زاینده رود محل قبلی شهربازی است که یک پروژه منحصر به فرد در شهر اصفهان به شمار می‌رود.

برکت با بیان اینکه تا کنون برای پروژه پردیس هنر بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در این پروژه ویژگی‌های خاصی وجود دارد که یکی از شاخص‌های خیلی خوب آن احداث یک سالن آمفی تئاتر روباز با گنجایش حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر جمعیت است و می‌توان از آن برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی، جشن‌ها و سایر برنامه‌ها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دهه نخست اسفندماه سال‌جاری پروژه پردیس هنر افتتاح خواهد شد، زیرا قصد داریم سلسله برنامه‌هایی را در اسفندماه برای پیشواز سال جدید و برخی برنامه‌ها را در ایام نوروز در محل آمفی تئاتر روباز برای مردم برگزار کنیم.

کد خبر 366010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بيگي IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
    1 0
    سلام.... خواهشمنديم ورودي سوم شهرك شهيد كشوري( جنب سالن اجلاس سران) را زيبا سازي و محوطه سازي بفرماييد و همچنين فاصله بين سالن اجلاس سران و شهرك شهيد كشوري هم اگرزيبا سازي ومحوطه سازي شود به زيبايي اين منطقه كمك ميكند.... پيشنهاد ديگري هم دارم: اگر باغات و زمينهاي بين شهرك شهيد كشوري و دنارت و ردان فقط اجازه ساختن باغ ويلا داده شود .... تحولي بزرگ در اين مناطق صورت ميگيرد.... با تشكر
  • فردین IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    لطفا نورپردازی را در برج های شهید کشوری به شرکت عمران آبشار الزام کنید چرا که در زیبایی منطقه نقش بسزایی دارد.