افتتاح ۱۳ میلیارد پروژه عمرانی در نجف‌آباد

فرماندار شهرستان نجف آباد گفت: در دهه فجر امسال ۳۶ پروژه عمرانی در بخش‌های دولتی و خصوصی با مجموع ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در نقاط مختلف شهرستان به بهره‌برداری رسیده یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد، مجتبی راعی در نشست کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف بیش از ۸۰ ویژه برنامه برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان در نظر گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به تجلیل از چهل چهره انقلابی عرصه‌های فرهنگ و هنر، تحویل ۴۰ واحد نوساز به مددجویان کمیته امداد، ۵۷ نشست گفتمان دینی به همراه چهل کارگاه آموزشی سبک زندگی در سطح مدارس و نمایشگاه بزرگ دستاوردهای نظام اسلامی با مشارکت ۳۰ واحد تولیدی و بیش از ۵۰ مجموعه توزیعی اشاره کرد.

وی به برنامه‌ریزی بسیج برای برگزاری بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه مختلف از جمله مجموعه نشست‌های سیاسی در مساجد، همایش دوچرخه‌سواری و تجلیل از ۳۰ جانباز اشاره کرد و گفت: شهرداری نیز بخش عمده‌ای از برنامه‌های دهه فجر را تحت عنوان "چهلچراغ" آماده کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به فضاسازی گسترده در سطح شهر، مراسم نورافشانی و تکبیرگویی، ارکستر سمفونیک، جنگ شادی با حضور هنرمندان و مسابقه عکاسی و کتابخوانی اشاره کرد.

فرماندار نجف‌آباد با تاکید بر اهمیت تحکیم وحدت در بین اقشار مختلف جامعه و معرفی اهداف انقلاب به نسل جوان اظهار کرد: البته به دلیل وجود برخی مشکلات زیرساختی در عرصه اقتصاد، با مشکلاتی نیز مواجه هستیم که رفع آن‌ها نیازمند تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی بهتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب تنها ۴۵ درصد مردم شهرستان سواد خواندن و نوشتن داشتند، اما در حال حاضر بیش از ۹۸درصد باسواد بوده و نزدیک به ۴۰ هزار دانشجو در ۱۰ مرکز آموزشی و دانشگاهی شهرستان مشغول تحصیل هستند.

به گزارش ایمنا، زنگ انقلاب نجف‌آباد، امسال روز ۱۳ بهمن ماه در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) نواخته خواهد شد و در چندین نقطه نیز نمایشگاه‌های متعددی به منظور معرفی دستاوردهای نظام اسلامی برپا می‌شود.

کد خبر 365988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.