بهره‌بردرای از ۳۱ پروژه همزمان با دهه فجر

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: در دهه فجر امسال ۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان به بهره‌بردرای می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان امروز ( دوشنبه) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: امسال دستگاه‌های اجرایی متعهد شدند هزینه‌ برنامه‌های دهه فجر را متقبل شوند البته هر دستگاهی به تعهدات خود عمل نکند رسیدگی می‌شود.

وی با بیان این‌که در دهه فجر امسال ۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان مورد بهره‌بردرای قرار می‌گیرد افزود: پنج پروژه در روز ۱۶ بهمن ماه به صورت نمادین با حضور مسئولان استانی افتتاح می‌شود.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان گفت: بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی در شهرستان گلپایگان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در گذشته آب شرب مردم از چاه آب و بدون تصفیه تأمین می‌شد، اما در دولت تدبیر و امید پروژه ملی تصفیه خانه آب شرب سالم گلپایگان به بهره برداری رسید که تحقق این امر مهم سبب شد نه تنها مردم شهر گلپایگان بلکه شهرگوگد و گلشهر و ۱۹ روستای شهرستان از آب سالم و بهداشتی تصفیه خانه بهره‌مند شدند.  

یارمحمدیان ادامه داد: در صورت افزایش اعتبار در بودجه سال ۹۸ پروژه آبرسانی آب شرب سالم تمام روستاهای شهرستان تا سال ۱۴۰۰ از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که به بهره برداری خواهد رسید، افزود: کلنگ زنی کارگاه اشتغال زنان سرپرست خانوار، مجتمع گردشگری روستای هنده، توسعه شرکت تک ستاره، خانه تاریخی معظمی، آبیاری کم فشار، سالن کشتارگاه زرین طیور و مخرن آبرسانی شرکت سهامی زراعی و روستای زرنجان از جمله پروژه‌هایی است که به صورت نمادین افتتاح می‌شود.

اجرای ۷۰ برنامه در دهه فجر امسال

در ادامه صادق جباری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلپایگان از تشکیل ۱۸ کمیته اجرایی ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ۷۰ برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان گلپایگان اجرا می‌شود.

وی گفت: یک ستاد شهرستانی و سه ستاد فرعی در شهر گوگد و گلشهر و بخش روستایی برای هر چه باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر تشکیل شده است.

کد خبر 365984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.