معلم و دانش‌آموز دو بال ترقی و تعالی نظام تعلیم و تربیت است

سمیرم- مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همدلی و نشاط از مهمترین نکات قابل مشاهده در مدارس سمیم بود که به خوبی ملموس و دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، محمد اعتدادی در جمع فرهنگیان این شهرستان با اشاره به سرکشی از ۱۲ مدرسه روستایی، عشایری، هنرستان‌ها و مدارس شبانه روزی سمیرم اظهار کرد: همدلی و نشاط در مدارس شهرستان سمیرم به خوبی ملموس بود که این مهم خود یکی از پایه‌های سند تحول بنیادین است.

وی افزود: فضای همگرایی، همدلی و احترام نوعی مهارت آموزی و حرکت در مسیر اعتلای فرهنگی سبک زندگی ایرانی و اسلامی است که بالاترین و بهترین آثار و برکات را در آینده فرزندان ما برجای خواهد گذاشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: معلم با اندیشه و دانش آموز با انگیزه به عنوان دو بال ترقی و تعالی نظام تعلیم و تربیت، پیش برنده مسیر الهی و انسانی در امتداد سند تحول بنیادین هستند.

گستردگی و پراکندگی مدارس سمیرم نگاه ویژه به منطقه را می‌طلبد

محمد نادری سمیرمی، مدیر آموزش و پرورش سمیرم در ادامه این جلسه گفت: گستردگی و پراکندگی مدارس چند پایه، عشایری، دوزبانه، تنوع فرهنگی، تنوع زبانی و بیشترین مدارس شبانه روزی در استان از ویژگی مدارس این شهرستان است که این شرایط نگاه ویژه به منطقه را می طلبد.

وی تصریح کرد: سختی و تفاوت روش کار، وجود تفاوت‌ها و تنوع زبانی در این مدارس به نوعی توجه بیشتر مسئولان کشوری و استانی را می‌طلبد.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم خاطرنشان کرد: پراکندگی زیاد روستاها و آبادی‌ها نگاه ویژه مدیران استانی در حیطه مسایل تعلیم و تربیت و تخصیص اعتبار به این منطقه را می‌طلبد.

به گزارش ایمنا، در ادامه نماینده معلمان، مدیران و تشکل‌های فرهنگی شهرستان سمیرم به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با آموزش و پرورش پرداختند.

کد خبر 365983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.