کی‌روش از تیم ملی ایران خداحافظی کرد

کارلوس کی‌روش عامل اصلی باخت ایران برابر ژاپن را ناشی از یک اشتباه مظلومانه دانست. او در ادامه گفت که "ساده‌ترین نوع صحبت کردن این است که یک آهنگ معروف را برای شما یادآوری کنم. الان پایان اینجاست".

به گزارش ایمنا، کارلوس کی‌روش پس از شکست سه بر صفر مقابل ژاپن و عدم صعود به دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: مطالب زیادی وجود ندارد که به آن اشاره کنیم. مهمترین مساله این است که بازی رقابتی را شاهد بودیم بخصوص در نیمه نخست هر دو تیم مشغول رقابت بودند تا اینکه یک اشتباه خیلی ساده و مظلومانه از تیم ما رخ داد. بازیکنان من فکر می‌کردند که داور باید خطای بازیکن ژاپن را بگیرد و تیم ما بعد از دریافت گل از نظر احساسی بهم ریخت و ما در ادامه یک شکست احساسی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: بعد از دریافت گل نخست شاهد حضور یک تیم در زمین بودیم، آن هم ژاپن بود. ژاپن بهترین تیم زمین بود و استحقاق حضور در فینال را داشت. از همه بازیکنان خودم تشکر می‌کنم به خاطر اینکه با تمام دشواری‌ها و تمام محدودیت‌ها تلاش زیادی داشتند. از تک تک آنها تشکر بزرگی می‌کنم.

وی درباره ناکامی تیم ملی فوتبال ایران با یکی از بهترین نسل‌های خود در جام ملت‌های آسیا و تداوم انتظار ایران برای قهرمانی در آسیا تا چهار سال بعد و همچنین به کار نیامدن تجربیات حضور در جام جهانی در این رقابت‌ها یادآور شد: صادقانه می‌گویم من در دفعات گذشته تمام نظراتم را گفته‌ام. گفته‌ام که چه کارهایی باید انجام شود. فکر می‌کنم افراد زیادی باشند که بخواهند حرف‌های من را بشنوند اما الان زمانی نیست که بخواهند صحبت‌های من را بشنوند. مطلب این است که باید بگویم بسیار خوشحالم که این ماجراجویی را با بازیکنان ایرانی پشت‌سر گذاشتم. این ماجراجویی فوق‌العاده بی‌نظیر بود.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که بازیکنانم به خاطر زحمات‌شان استحقاق حضور در فینال را داشتند. ساده‌ترین نوع صحبت کردن این است که یک آهنگ معروف را برای شما یادآوری کنم. الان پایان اینجاست.

کد خبر 365980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.