برخورد قانونی با تخلفات ساکن

رییس پلیس راهور استان اصفهان از تشدید برخورد با تخلفات ساکن و استفاده از خودروهای مکانیزه در این رابطه، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ رضا رضایی اظهار کرد: با عنایت به ایجاد نارضایتی شهروندان به علت کندی ترافیک و سد معبرهای متعدد از سوی اتومبیل های پارک شده در سطح معابر شهری، پلیس راهنمایی و رانندگی با تخلفات ساکن برخورد قانونی می کند.

وی افزود: تخلفات ساکن مانند پارک در محل ایستادن ممنوع، پارک در محل توقف ممنوع، پارک در حریم تقاطع ها و میادین و توقف دوبله است .

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی ، ماشین های مکانیزه ثبت تخلفات ساکن را نیز مورد استفاده قرار می دهد تا روند رسیدگی به این مورد ترافیکی هر چه بهتر و سریع تر انجام شود.

وی اضافه کرد : توقف دوبله یعنی توقف در کنار وسیله نقلیه ای که خود متوقف می باشد، بدیهی است که در صورت توقف دوبله یک خط از خطوط عبور سایر وسایط نقلیه در خیابان مسدود شده و باعث مشکلات فراوان از جمله ایجاد کندی ترافیک و پایین آمدن ظرفیت معبر و انحراف به چپ سایر وسایل نقلیه ای که قصد عبور از آن معبر را دارند خواهد شد.

سرهنگ رضایی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی با نگرش به این نکته که آیین نامه راهنمایی و رانندگی توقف دوبله را ممنوع اعلام کرده است، بدون کوچکترین اغماض و حتی در صورت حضور راننده یا سرنشین در خودرویی که به صورت دوبله توقف کرده، نسبت به اعمال قانون وسیله نقلیه متخلف اقدام می کند.

کد خبر 365960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.