از عکس کودکی علیرضا عصار تا تیزر فیلم مهناز افشار

مهناز افشار تیزر تازه ترین فیلم خود را در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، علیرضا عصار خواننده پاپ کشورمان با انتشار عکسی از دوران طفولیت خود در اینستاگرامش ، برای زادروز تولد خود اینگونه نوشته است:

فردا ۴۹ ساله می شوم از اعماق جانم خوشحالم که بخش عمده این سالها با عشق و محبتی که از شما گرفته ام گذشته .تا باد چنین بادا. . .

مهناز افشار تیزر تازه‌ترین فیلم خود ،قسم ،را در صفحه شخصی اش پست کرده و آن را اینگونه معرفی کرده است:

قسم

کارگردان :محسن تنابنده،  مدیر فیلمبرداری :تورج اصلانی، مدیر تولید :حسن مصطفوی ،به تهیه کنندگی الهام غفوری و جلیل شعبانی.

بازیگران مهناز افشار سعید آقاخانی حسن پورشیرازی و مهران احمدی و بازیگران درجه یک دیگری که در فیلم خواهید دید.

اولین نمایش فستیوال فیلم فجر میبینیمتون. 

پریناز ایزدیار ، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار قسمت هایی از مصاحبه با پدر دختر بچه‌ای که مورد حمله چند قلاده سگ در لواسان قرار گرفته بود در اینستاگرام خود اینگونه توضیح داده است:

کنار حیوانات زندگی کردن و نگهداری از آنها مثل رانندگی و خیلی چیزهای دیگه نیاز به داشتن فرهنگ داره متاسفم که انسانهایی کوته فکر و بی وجدان به خاطر رعایت نکردن اصول اولیه نگهداری از سگ در خیابان (قلاده )مسبب همچنین فاجعه ای شدن.

امیدوارم بهار نازنین هرچه زودتر سلامتی را به دست بیاره. 

آناهیتا همتی نیز با قرار دادن ویدیویی در اینستاگرامش نوشته است مه لقا ملاح یک قرن با عشق به طبیعت زندگی کرده و هرگز از پایان ننشسته. همه ما وامدار او هستیم و سرزمین ما نام او را با مهر و احترام به یاد می آورد .چهار دهه تلاش بی وقفه سبب شده به او لقب “مادر محیط‌ زیست “بدهند .چه زیبا می گویند کنار نریم،خسته نشیم ،دست در دست هم فریاد بزنیم فقط یک زمین داریم ،نذاریم از بین بره. 

کد خبر 365942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.