باید بُعد قهرمانی رشته کوهنوردی پررنگ‌تر شود

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اگر نگاهی ویژه‌تر به بخش قهرمانی کوهنوردی داشته باشیم، در این رشته موفق خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا امینازاده، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع سالیانه هیئت کوهنوردی استان، اظهار کرد: در یک سال گذشته که مهدی نصر به عنوان رییس هیئت کوهنوردی استان اصفهان فعالیت داشت این هیئت عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: نگاهی که به فدراسیون و هیئت کوهنوردی می‌شود نگاهی همگانی است اما باید حوزه قهرمانی را در این رشته پررنگ‌تر کنیم؛ اصفهان یک سالن تخصصی کوهنوردی دارد اما مدتی است در دسترس ورزشکاران نیست. در تلاش هستیم این سالن را در اختیار ورزشکاران بگذاریم؛ کوهنوردان از نوعی صداقت و آرامش برخوردارند؛ اگر در بحث قهرمانی نگاهی ویژه‌تر داشته باشیم، در این رشته موفق خواهیم شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: در جلسه‌ای که با رییس هیئت داشتم متوجه شدم کوهنوردان اصفهانی به اردوی ملی دعوت شده‌اند؛ یکی از طرح‌های مورد توجه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان توجه به استعدادهای برتر است؛ در سال ۹۸ حضور پررنگ‌تری در مسابقات کوهنوردی استعدادهای برتر خواهیم داشت.

به گزارش ایمنا، مجمع سالیانه هیئت کوهنوردی استان اصفهان، صبح امروز -دوشنبه ۸ بهمن ماه- در سرای ورزشکاران با حضور رییس فدراسیون و اعضای مجمع هیئت کوهنوردی برگزار شد.

کد خبر 365935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.