اجرای ۲۱ برنامه در منطقه ۱۰ به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای ۲۱ برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل سه جشن بزرگ منطقه‌ای، چهار جشن محلی، پنج جشنواره تفریحی، پنج ویژه برنامه مناسبتی و هویتی، دو نمایشگاه، یک جشنواره دانش‌آموزی و یک همایش پیاده روی خواهد بود.

حمید شهبازی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به لزوم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه، اظهارکرد: تمام برنامه‌های دهه فجر شامل جشن‌ها و جشنواره‌ها در منطقه ۱۰ از هفتم بهمن ماه آغاز و تا ۱۵ بهمن قبل از شروع ایام فاطمیه دوم به اتمام خواهد رسید.

وی از یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان نقطه عطفی در حیات تاریخی و ملی کشور و هدایت سرنوشت ملت ایران به سوی حق یاد کرد و گفت: بر همه ما فرض است که این انقلاب و این ایام را گرامی بداریم و دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های عظیم ایران اسلامی را همچون شعارهای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در راستای ایجاد امید و انگیزه به مردم یادآوری کنیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.

وی چهل سالگی انقلاب را نشانه بلوغ و تکامل انقلاب دانست و تأکید کرد: برنامه‌های چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی باید با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود تا دشمنان این نظام و انقلاب به طور کلی از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ناامید شوند.

شهبازی در ادامه به تشریح برنامه‌های فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی منطقه ۱۰ پرداخت و گفت: در کمتر از ۹ روز، بیش از ۲۰ عنوان برنامه در سطح منطقه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری سلسله جشن‌های چهل ستون امید با موضوع خانواده و در قالب طنز در ورزشگاه خیبر در روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ خبر داد و افزود: جشن دانش آموزی منطقه نیز با موضوع "مهارت نه گفتن" در صبح روز ۱۴ بهمن و در همین ورزشگاه برگزار می‌شود.

پیاده روی از امامزاده اسحاق به سمت شهرداری منطقه

وی ادامه داد: همایش بزرگ پیاده روی ۴۰ گام یکی از برنامه‌های فرهنگی، تفریحی منطقه ۱۰ است که در این برنامه که همزمان با لحظه ورود حضرت امام(ره) به میهن عزیزمان شروع می‌شود، شهروندان منطقه از امامزاده اسحاق واقع در خیابان پروین به سمت شهرداری منطقه ۱۰ پیاده‌روی می‌کنند.

شهبازی تصریح کرد: جشن‌های چهلچراغ عنوان ویژه برنامه‌های مناسبتی است که در مراکز فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همچون فرهنگسرای استادهمایی، خانه فرهنگ طوس و خانه فرهنگ دشتستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم ترویج تفریح و نشاط در بین شهروندان گفت: از هفتم لغایت ۱۰ بهمن ماه نیز جشنواره ابربازی ها و بازی‌های فکری و حرکتی با عنوان زنگ تفریحی ویژه دانش آموزان و در روز ۱۱ بهمن ویژه بانوان این منطقه در باغ طلوع برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردها و هنرهای خانگی بانوان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همچنین به برگزاری نمایشگاه دستاوردها و هنرهای خانگی بانوان و دختران محله‌های گرکان و هفتون از ۱۳ لغایت ۱۸ بهمن اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه ویژه عموم و از ساعت ۹ الی ۱۲  و ۱۵ الی ۱۸  در فرهنگسرای استاد همایی برگزار می‌شود.

شهبازی از برگزاری جشنواره دانش آموزی بهار آزادی نیز خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع شعارنویسی و در مدارس منتخب منطقه ۱۰ با همکاری آموزش و پرورش ناحیه ۴ اصفهان در حال برگزاری است.

وی اظهارکرد: خاطره گویی انقلاب، شب شعر و خاطره، به شکل پرچم، مدافعان کوچک، افتخارم ایران و همنشینی با بزرگان انقلاب از دیگر عناوین برنامه‌های فرهنگی، هنری منطقه ۱۰ است که در ایام الله دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت چهل سالگی انقلاب، با مشارکت ادارات و سازمان‌های دولتی، مراکز و مجموعه‌های خصوصی و نهادهای مردمی در طول ایام الله دهه فجر امسال با هزینه‌ای بالغ بر ۱.۵ میلیارد ریال برگزار خواهد شد.

کد خبر 365887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.