ترافیک سنگین در خیابان‌های شهر

در این لحظات بیشتر معابر شهر از وجود خودروها اشباع شده و ترافیک سنگین باعث کلافگی رانندگان شده است، با توجه به این شرایط که همه روزه شاهد آن هستیم، توصیه می‌شود شهروندان تا حد امکان از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز-یک‌شنبه-ساعت ۱۹- بزرگراه شهید خرازی به سمت پل‌های شهید خودسیانی و مطهری ترافیک سرسام‌آوری دارد، در پهنه این بزرگراه موتورسیکلت‌سواران زیادی علی‌رغم نصب تابلوهای هشداردهنده و تذکرات پلیس راهور تردد می‌کنند و خطر مرگ را به جان می‌خرند.

بر اساس این گزارش، ترافیک در مسیر شرق به غرب بلوار آیینه‌خانه حدفاصل پل خواجو به سمت سی و سه پل نیز سنگین دیده می‌شود.

ترافیک میدان آزادی به سمت خیابان چهارباغ بالا و چهارراه شیخ‌صدوق بسیار سنگین است و اگر قصد حرکت به این سمت را دارید بهتر است از مسیرهای جایگزین استفاده کنید.

در این لحظات روگذر خیابان امام خمینی ترافیک سرسام‌آوری دارد، توصیه می‌شود؛ مسیر میدان استقلال به سمت میدان جمهوری را برای رسیدن به مقصد انتخاب نکنید، زیرا از ابتدا تا انتهای این مسیر خودروها در ترافیک سنگینی گرفتار شده‌اند.

خیابان مدرس از سمت میدان قدس اوضاع رفت و آمد به سمت خیابان ضابط زاده بسیار شلوغ است، این در حالی است که مسیر ورودی به سمت خیابان لاله ترافیک چندانی ندارد.

تردد خودروها در خیابان کاوه حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا به سختی امکان‌پذیر است در جنوب پل فلزی به سمت خیابان حکیم‌نظامی ترافیک نیمه‌سنگینی وجود دارد.

چهارراه فلسطین ورودی خیابان استانداری شاهد کُندی حرکت خودروها هستیم، همچنین در خیابان پروین مسیر حرکت به سمت خیابان جی شلوغ است.

کد خبر 365849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.