سعید عقیلی: از صداوسیما گله مندم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: امیدوارم با تمرینات بهتر و بیشتر مراحل سخت پیش رو را طی کنیم تا در نهایت وارد لیگ برتر شویم.

سعید عقیلی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیمش قبل از بازی های پلی آف، اظهار کرد: تیم سپاهان در شرایط خوبی به سر می برد و تیم تقریباً به آمادگی کامل رسیده است ضمن اینکه در مسابقات گروهی بازی های خوبی انجام دادیم، توانستیم با مقام دوم راهی پلی آف شویم. در بازی اول مرحله پلی آف میزبان تیم سیستان و بلوچستان هستیم که تیم یکدست و جوانی هستند، ضمن اینکه تا به حال .بازی های خوبی را به نمایش گذاشتند و با رتبه سوم توانستند راهی پلی آف شوند

وی با تاکید بر نگاه ویژه سپاهان برای حضور در لیگ برتر والیبال، اظهار امیدواری کرد: با تمرینات بهتر و بیشتر مراحل سخت پیش رو را طی کنیم تا در نهایت وارد لیگ برتر شویم. ما در گروه خیلی سختی قرار داشتیم و مسیر طولانی را برای رسیدن به پلی آف طی کردیم و به احتمال زیاد دو یا سه تیم از گروه ما به مرحله آخر می‌رسند. بازی های سخت مرحله گروهی باعث شد تا ما خیلی آماده تر بتوانیم وارد مرحله پلی آف شویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در رابطه با آمادگی تیمش برای تقابل با "مرزداران غیور سیستان و بلوچستان"، افزود: در اولین بازی مرحله پلی آف امروز-دوشنبه ۶ بهمن ماه- از ساعت ۱۶ در سالن تختی میزبان تیم مزداران غیور سیستان بلوچستان هستیم و برای بازی برگشت جمعه -۱۲ بهمن ماه- در زاهدان میهمان این تیم خواهیم بود؛ خوشبختانه برای بازی پیش رو مصدوم و محرومی نداریم و با آمادگی کامل به مصاف تیم سیستان بلوچستان می رویم.

وی با تاکید بر گلایه مندی از صدا و سیما، گفت: با اینکه این مسابقات در سطح خیلی بالایی انجام می شود و پشتیبانی از جوانان وظیفه تک تک ماست؛ ضمن اینکه به هر حال باشگاه سپاهان یک برند است، پوشش ندادن این بازی ها توسط صدا و سیما باعث گله مندی من و بازیکنانم است. از صدا و سیما و رسانه ها می خواهم درصورتی که امکان دارد از تیم والیبال پر تلاش سپاهان حمایت بیشتری انجام دهند.

کد خبر 365821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.