برای پیروزی در زمین حاضر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: تیم سپاهان در همه بازی ها برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان می‌شود. امتیاز  بازی در مقابل تیم راهیاب ملل در جدول برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیان محمودی، سرمربی تیم ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی در مقابل تیم راهیاب ملل در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهار کرد: شرایط تیم خوب است، امیدوارم امتیاز این بازی را کسب کنیم. مصدومیت خاصی در تیم نداریم و تیم شرایط خوبی دارد.

وی در خصوص تیم راهیاب ملل اظهار کرد: سال گذشته من مربی تیم راهیاب ملل بوده ام و اسکلت کلی این تیم را می‌شناسم. این تیم بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارند که تا کنون نتیجه قابل قبولی کسب کرده اند. امسال تیم سپاهان تیمی همدل و همصدا است و برای کسب ۳ امتیاز در مقابل این تیم حاضر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن افزود: تیم سپاهان در همه بازی‌ها برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان می‌شود و امتیاز  بازی در مقابل تیم راهیاب ملل در جدول برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سه بازی تقریبا سخت تا پایان نیم فصل برای تیم سپاهان وجود دارد. تصمیم داریم با کسب امتیازات این سه بازی نتیجه‌ای قابل قبول در خور نام ذوب آهن کسب کنیم.

محمودی در خصوص تنش‌های موجود در لیگ در مورد داوری اظهار کرد: داوران وسط داوران خوبی بودند اما برخی از داوران خط آن طور که باید نیستند و سطح برخی از آن ها از لیگ برتر پایین‌تر است.

به گزارش ایمنا، دیدار تیم های ذوب آهن و راهیاب ملل به میزبانی تیم راهیاب ملل در مریوان روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

کد خبر 365815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.