دانش آموزان کاشانی "یک روز با کتاب" مهمان فرهنگسرای مهر می‌شوند

کاشان - مدیر فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از اجرای طرح" یک روز با کتاب" در این فرهنگسرا ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی کاشان خبر داد.

مهدی فخریی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به طرح "یک روز با کتاب" اظهار کرد: در راستای اجرای فعالیت در پایتخت کتاب ایران، برنامه"یک روز با کتاب"با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و به ویژه دانش آموزانی که در مدارس مناطقی که در طرح بازآفرینی شهری هستند در فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه روزهای چهارشنبه در محیطی شاد و جذاب با قصه گویی، پخش انیمیشن، کتابخوانی و معرفی کتاب، مسابقه و اهدای جوایز اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگ سرای مهر بر اهمیت ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه کتاب خوانی یکی از اصول آموزشی و تربیتی است که منجر به رشد فکری و روحی کودکان می‌شود، فرهنگ سرای مهر اجرای طرح "یک روز با کتاب" را به منظور ترویج کتاب و کتاب خوانی در دستور کار خود قرار داده است.

فخریی تصریح کرد: طرح یک روز با کتاب با هدف برخورداری دانش آموزان به ویژه دانش آموزان محلات مناطقی که در طرح بازآفرینی شهری قرار دارند از برنامه های شاد است و آشنایی بیشتر آن ها با کتاب و کتاب خوانی و نیز فعال کردن کتابخانه های مدارس اجرا می شود.

به گزارش ایمنا، در ستاد بازآفرینی شهری به منظور تهیه و پیشنهاد برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، بررسی مشکلات اجتماعی و فرهنگی و نیز ارائه راهکارهایی به منظور گنجاندن محلات و محدوده های هدف برنامه در برنامه ریزی های مدیریت شهری، مسئولیت کمیته توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی مناطق بازآفرینی شهری را سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان عهده دار است.

کد خبر 365803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.