اکران آثار چهارمین جشنواره ملی عکس آب در ۱۰ استان

آثار چهارمین دوره جشنواره ملی عکس آب همزمان با تهران در ۹ استان کشور در اسفند ماه ۹۷ به نمایش در می آید.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جشنواره، چهارمین دورۀ جشنواره ملی عکس آب همزمان با تهران در استان های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد، خوزستان، خراسان رضوی، گیلان و آذربایجان شرقی به مدت یک هفته برگزار می شود. علاوه بر این، نمایش آثار برگزیدۀ این جشنواره در تابلوهای محیطی شهر تهران، تابلوهای ایستگاه‌های مترو و در محل پل طبیعت نیز در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

بنا بر این گزارش نشست با کارگردانان سینما، نشست های تخصصی با عکاسان و ورکشاپ هایی ویژه اقشار مختلف در این مدت هفت روز با شعار  «آب برای همه» برگزار می شود.

این جشنواره با همکاری مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و کمیسیون ملی یونسکو در ایران، اسفندماه۹۷ برگزار می شود

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، سه‌شنبه۳۰ بهمن ماه اعلام شده و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هم در تاریخ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷ همزمان با همایش بزرگداشت روز ملی آب است.

هنرمندان برای اطلاع از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی (www.water.salon.photo) مراجعه نمایند. همچنین جهت هر گونه سؤال و مشکل احتمالی می توانند با ایمیل دبیرخانه به نشانی support@water.salon.photo در ارتباط باشند.

کد خبر 365799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.