بسته‌ای به نفع مردم و اقتصاد شهر

رییس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان گفت: دوره دوم ارائه بسته تشویقی ساخت و ساز از دیماه سال‌جاری آغاز و تا ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مهدی زارعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرداری اصفهان با دریافت مصوبه‌ای از شورای شهر بسته تشویقی ساخت و ساز را فعال کرد که دوره نخست آن در نیمه اول سال جاری ویژه انبوه سازان اجرایی شد و دوره دوم آن در دو بخش ویژه تمام متقاضیان دریافت پروانه ساختمانی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه این بسته به نفع مردم و اقتصاد شهر است، افزود: با ارایه این بسته، نسبت به ارائه تخفیف در صدور پروانه ساختمانی در دو نوبت از ۱۰ دی تا ۹ بهمن ماه با ۳۵ درصد تخفیف و از ۱۰ بهمن تا ۱۵ اسفند با ۳۰ درصد تخفیف اقدام شد.

رییس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: در دوره نخست بسته تشویقی ساخت و ساز شهرداری اصفهان اگر متقاضی فرایند صدور پروانه را تا قبل از دهم بهمن‌ماه ۹۷ به پایان برساند و تصمیم داشته باشد مبالغ مربوط به پروانه را به صورت نقدی پرداخت کند، امکان استفاده از ۳۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده را خواهد داشت.

زارعی خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت پروانه ساختمانی اگر نتوانند در این دوره زمانی فرایند لازم را انجام دهند در دوره دوم بسته تشویقی که از دهم بهمن ماه آغاز و تا ۱۵ اسفندماه ۹۷ ادامه خواهد داشت، می‌توانند از ۳۰ درصد تخفیف در صورت پرداخت نقدی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: ارایه بسته‌های تشویقی ساخت و ساز با ۳۵ و ۳۰ درصد تخفیف تنها مشمول افرادی می‌شود که مبالغ مربوط به صدور پروانه را به صورت نقدی پرداخت کنند.

رییس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان با بیان اینکه بسته‌های تشویقی جدید شامل ‌متقاضیان ساخت و ساز در بخش‌های مسکونی و تجاری می‌شود، تاکید کرد: نیمه نخست سال بسته تشویقی تخصصی ویژه فعالان و انبوه‌سازان ساخت و ساز بود، اما در این دوره تمام افرادی که متقاضی دریافت پروانه باشند، می‌توانند از بسته تشویقی ساخت و ساز استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند بدون مراجعه به شهرداری‌های مناطق از طریق آدرس Esup.isfahan.ir اطلاعات ملک خود را مشاهده، ضوابط ساخت و امکان‌های موجود را بررسی و از مبالغ مربوط به صدور پروانه به صورت تقریبی مطلع شوند.

کد خبر 365773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.