برخورد قانونی با اتوبوس‌های مسافربری متخلف

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: با نصب دوربین‌ رو به روی پایانه‌ها با اتوبوس‌های مسافربری که تخلف انجام می‌دهند و به صورت غیرقانونی مسافر سوار می‌کنند برخورد و روی آن‌ها اعمال قانون می‌شود.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طی جلساتی، از سوی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران هماهنگی و تصمیمات لازم گرفته شده است.

وی افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته برخورد با اتوبوس‌های متخلف است که در مقابل پایانه کاوه اقدام به سوار کردن مسافر می‌کنند در این راستا دوربین های ثبت تخلف در روبروی پایانه نصب شده است که بر این اساس پلاک اتوبوس‌ها ثبت و به اداره کل حمل ونقل جاده‌ای ارسال می‌شود تا متخلفان اعمال قانون شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اقدام دیگر انجام شده با همکاری اداره کل حمل و نقل و شرکت‌های مسافربری را راه‌اندازی «سامانه سنا سفر» دانست و تصریح کرد:  این سامانه یک نمایشگر اطلاعات سفر است که مسافران هنگام ورود به پایانه‌ها با این نمایشگر روبه رو شده و تمام سرویس‌های ارائه شده از سوی شرکت‌های مسافربری را مشاهده می‌کنند و ساعت حرکت و شرکت مسافربری را برای سفر انتخاب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه سنا سفر در بهبود روش و آرامش مسافران بسیار تاثیرگذار بوده، از حضور جارچیان شرکت‌ها جلوگیری کرده و در صورت وجود این عمل با خاطیان برخورد می‌شود.

محبوبی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایان سال و نوروز ۹۸ گفت: درصدد هستیم با ایجاد فضای ایمن، زیبا و دلنشین برای مسافران خاطره بهترین لحظات را فراهم کنیم.

کد خبر 365753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.