جمهوریت به معنای ایجاد زمینه حضور مردم است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در چهل سالگی انقلاب باید زمینه حضور و تاثیرگذاری بیشتر مردم را درجهت جمهوریت و نیز استقرار مبانی دینی را برمبنای اصل اسلامی بودن در جامعه سنجید و آن را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی چهار اصل "استقلال، آزادی، جمهوری و اسلامی"  زیربنای نظام بود و اکنون که در چهل سالگی انقلاب قرار داریم، فرصتی وجود دارد تا ارزیابی کنیم این چهار اصل در چه مرحله‌ای قرار داشته و در آینده چه مسیری را برای رسیدن به آن پیش رو داریم.

وی افزود: باید زمینه حضور و تاثیرگذاری بیشتر مردم را در جهت جمهوریت و نیز استقرار مبانی دینی بر مبنای اصل اسلامی بودن در جامعه سنجیده و ارتقا دهیم زیرا بابت آن هزینه‌های سنگینی پرداخته شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همواره باید مقام شهیدان گرامی داشته شود تصریح کرد: با همدلی و استفاده از ظرفیت‌ها می‌توان بر مشکلات موجود پیروز شد و آرمان این شهیدان را که از جان و منافع مادی خود در راه استقرار و حفظ جمهوری اسلامی گذشتند تحقق بخشیم.

وی از بررسی بودجه سال آینده در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر خبر داد و خاطر نشان کرد: تلاش معاونت‌های مختلف شهرداری برای تحقق بودجه ۹۷ در روزهای پایانی سال قابل تقدیر بوده و امیدوارم با وجود افزایش هزینه‌ها آنچه در این خصوص تصویب کرده‌ایم به خوبی محقق شود.

کد خبر 365751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.