باید از بانوان هنرمند حمایت شود

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: باید زمینه مناسب برای هنرنمایی بانوان هنرمند، مؤمن و پایبند به ارزش‌های دینی و انقلابی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد صبح امروز (یکشنبه) در نشست هم‌اندیشی برگزاری سومین جشنواره چلچرغ هنر این شهرستان خاطرنشان کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید برنامه‌ها و جشن‌های شایسته‌ای برگزار شود که جایگاه والای انقلاب را نشان دهد.

وی تأکید کرد: همزمانی دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با دهه فجر از برگزاری جشن‌های شاد جلوگیری می‌کند، اما تا پایان سال باز هم فرصت‌هایی برای برگزاری جشن هست که باید از آن بهره‌برداری شود.

فرماندار شهرضا یادآور شد: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موسیقی اصیل ایرانی ماندگار شد و گسترش گونه‌های نوین موسیقی، نتوانست از شمار دوستداران این هنر جاودانه ایرانی بکاهد.

رفیعی‌نژاد تأکید کرد: کسانی که دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی را به یاد دارند، دستاوردهای گوناگون آن در زمینه‌های هنری و فرهنگی را برای جوانان بگویند تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این روزها که دشمنان با بهره‌گیری از هر وسیله‌ای تلاش می‌کنند به فرهنگ آسیب بزنند، باید بیشتر زمینه مناسب برای بروز توانمندی هنرمندان فراهم شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه همه هنرمندان ایرانی مؤمن و دوستدار انقلاب و نظام اسلامی هستند اضافه کرد: باید زمینه مناسب برای هنرنمایی بانوان هنرمند، مؤمن و پایبند به ارزش‌های دینی و انقلابی فراهم شود.

رفیعی‌نژاد با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی شهرضا در اسفندماه امسال تأکید کرد: در این هفته نیز که با برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید "حاج محمدابراهیم همت" پایان می‌یابد، باید از همه توانمندی هنرمندان شهرستان بهره‌ گرفته شود تا روزهایی باشکوه در تاریخ شهرضا ماندگار شود.

وی یادآور شد: باید از برگزاری جشنواره‌هایی مانند چلچراغ که زمینه بروز استعداد هنرمندان جوان و شناساندن هنرمندان پیشکسوت را فراهم می‌کند پشتیبانی شود.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: هنرمندان بهترین سفیران فرهنگ والای ایرانی و بهترین گسترش دهندگان ارزش‌های انقلابی هستند، بنابراین باید از آن‌ها پشتیبانی و مشکلات کاری آنان رفع شود.

کد خبر 365748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.