ژاپن عیار ایران را مشخص می کند/ بازیکن حرفه‌ای با مردم متفاوت است

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: ژاپن از چین و کشور های دیگر حرفه‌ای‌تر است و در بازی های گذشته هم توانسته با اداره بازی و پیروزی یک بر صفر مقابل عربستان و ویتنام به مراحل بالاتر صعود کند.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگارایمنا، با بیان اینکه شرایط تیم ملی بسیار خوب است، اظهارکرد: شاکله تیمی ایران حفظ شده است و همان بازیکنان جام جهانی در جام ملت ها برای ایران بازی می کنند؛ تیم های دیگر جام تغییراتی را در بازیکنان خود ایجاد کردند.  

وی خاطرنشان کرد: شرایط به گونه‌ای پیش رفته که تیم ملی ایران راه همواری برای قهرمانی پس از ۴۰ سال داشته باشد؛ حذف کره جنوبی و استرالیا برای ایران بهتر بود و به احتمال زیاد برنده ایران و ژاپن می‌تواند قهرمان آسیا شود.

کربکندی با اشاره به اینکه امارات در حد و اندازه رسیدن به چهار تیم پایانی نبود افزود: استرالیا مقابل امارات خوب بازی نکرد که باعث شد امارات به نیمه‌نهایی برسد، اما تیم قطر خطرناک است و احتمال زیادی برای رسیدن به فینال دارد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان اینکه ترکیب تیم ژاپن مانند جام جهانی نیست و تغییراتی در بازیکنان خود داشته، تصریح کرد: ژاپن از چین و کشور های دیگر حرفه‌ای‌تر است و در بازی های گذشته هم توانسته با اداره بازی و پیروزی یک بر صفر مقابل عربستان و ویتنام به مراحل بالاتر صعود کند؛ ژاپن نام بزرگی دارد و می‌تواند عیار ایران را مشخص کند.  

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی ایران از دیگر تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا با برنامه‌تر است، افزود: تیم ملی به گونه‌ای شده است که هر ۲۱ بازیکن کیفیت‌های بالایی دارند و فرقی ندارد چه شخصی در زمین مسابقه باشد و کی‌روش هم در هر بازی از مهره‌های خود به خوبی بازی می‌گیرد.

کربکندی در مورد استوری سردار آزمون که در جواب منقدان منتشر کرده بود، اظهارکرد: مصاحبه‌های افرادی مانند کی‌روش و برانکو نباید در فوتبال ایران اتفاق بیفتد؛ چرا که این گونه رفتارها برای بازیکنان و مربی‌های حرفه‌ای مناسب نیست؛ شاید مردم در مواقعی انتقاد شدید و برخورد خوبی با آزمون نداشته‌اند، اما یک بازیکن حرفه‌ای با مردم عادی تفاوت دارد و نباید چنین رفتاری از خودش نشان دهد؛ این افراد با چنین حرکت‌هایی جایگاه و شخصیت خودشان را پایین می آورند.

کد خبر 365739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.