مشکل میزان آنتن‌دهی تلفن همراه در تیران‌وکرون باید زودتر رفع شود

تیران-فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه تلفن همراه در اکثر نقاط شهرستان آنتن‌دهی دارد گفت: در بعضی نقاط شهرستان آنتن دهی خوبی وجود ندارد که باید سریع‌تر مشکل رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به خدمات مخابراتی در سراسر استان اظهار کرد: این خدمات باید در سراسر استان گسترش یابد و خطوط ارتباطی و تکنولوژی‌های روز به دست مردم برسد.

وی افزود: آنتن‌دهی مناسب تلفن همراه در بسیاری  نقاط شهرستان وجود دارد، اما در دو منطقه این خدمات با مشکل روبه رو است که لازم است شرکت مخابرات استان اصفهان با توسعه زیرساخت‌ها این مشکل را رفع و چالش‌های ناشی از این نقص ارتباطی را از بین ببرد.

فرماندار تیران‌و کرون تصریح‌کرد: افزایش خطوط تلفن نیازمند توسعه شبکه‌های مخابراتی و بهره‌گیری از شبکه‌های فیبرنوری است که مخابرات برای این اقدام برنامه ریزی و فرصت‌های توسعه نیز در شهرستان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از شهرک‌های شهرستان فاقد تلفن ثابت هستند یادآور شد: برای رفع این مشکل مردم شرکت مخابرات طرح و برنامه ارایه و در مدیریت شهرستان این موضوع پیگیری خواهد شد.

حججی افزایش کیفیت اینترنت را نیز خواستار شد و گفت: نارضایتی‌های ناشی از کاهش سرعت، قطعی و مشکلاتی از این قبیل با رصد به موقع شرکت های خدماتی رفع شود.

کد خبر 365737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.