ذهن ورزشکار مهم‌تر از فعالیت بدنی است

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: برای رسیدن به مقام هیچ چیزی سد راهمان نیست و مطمئن باشید برای رسیدن به سکو می‌جنگیم.

سمیه شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد برد تیمش مقابل پالایش گاز ایلام اظهار کرد: به دلیل اینکه ایلام در تمام سال‌های قبل نشان داده یک تیم جنگنده است و نتیجه گرفتن از این تیم در خانه خودش خیلی سخت است از قبل پیش بینی یک بازی سخت در ایلام داشتیم. ما در طول هفته علاوه بر اینکه این نکته را متذکر بودیم توانایی خود بازیکنان را به آن ها گوشزد می کردیم که با یک اعتماد بنفس خوب به زمین بروند.
وی ادامه داد: خدا را شاکرم تمرین هایی که انجام داده بودیم، نتیجه داد و توانستیم با کار تیمی خوب یکی از بهترین بازی لیگ را انجام دهیم در ضمن اینکه مزد کارمان را با شیرینی پیروزی در ایلام چشیدیم. ما تا قبل از این بازی نتایجی که بدست می آوردیم نتایج فنی نبود و ما شکست هایی که داشتیم مسائل فنی در آن دخیل نبود و بیشتر مسائل روحی روانی در آن دخیل بودند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با تاکید بر اهمیت ذهن یک ورزشکار، خاطر نشان کرد: مسائل روحی روانی باعث افت بازیکنانم می شد و دلیلی می شد تا نتوانند کاری را که می خواهند انجام دهند. بالاخره بر همگان مشهود است که ذهن یک ورزشکار خیلی مهمتر از فعالیت بدنی است و خدا را شکر توانستیم ذهنیت بازیکنان را نسبت به عملکرد خودشان و نسبت به شرایط بازی، بازتر کنیم و نتیجه این عملکرد به خوبی در بازی با ایلام مشهود بود.
وی در رابطه با بازیکن سپاهانی که چندی پیش کامنت اینستاگرامش باعث ایجاد حواشی شد، تصریح کرد: مشکل بازیکنی که در رسانه ها با عنوان " کامنت دردسر ساز" بیان شد، خوشبختانه بر طرف شد ضمن اینکه این کار فقط یک شیطنت از طرف افرادی خاص بود که با قصد بر هم زدن آرامش ذهنی برای باشگاه و برای بازیکنانم ایجاد کنند که متاسفانه به هدف خود هم رسیدند. هواداران اگر با دید حرفه ای تر به تیم محبوبشان نگاه کنند شاهد اتفاقات اینچنینی نیستیم.
شهبازی برای هدفگذاری تیم سپاهان در انتهای نیم فصل، خاطر نشان کرد: ما با واقعیتی روبرو هستیم و فاصله ای که ما با تیم اول جدول داریم زیاد است و در حالی که سه بازی دیگر تا پایان نیم فصل باقی مانده است، درصورتی که بتوانیم نتایج کامل را از بازی های باقیمانده بگیریم نیم فصل اول را می توانیم با مقام به پایان برسانیم. همه چیز دست خود ماست و برای رسیدن به مقام هیچ چیزی سد راه ما نیست و مطمن باشید ما برای رسیدن به سکو می جنگیم.
وی با تاکید بر اهمیت بازی‌های آینده برای تیم سپاهان ادامه داد: در هفته نهم جمعه  -۱۲ بهمن ماه- از ساعت ۱۰ صبح در مجموعه صفائیه میزبان خلیج فارس شیراز هستیم و با توجه به اینکه بازی سختی در ایلام داشتیم و ضمن اینکه مسافتی طولانی را تا اصفهان طی کردیم به بچه ها استراحت دادیم که با بدنی آماده برای تمرین های بازی آینده حاضر شوند. همینطور که می‌دانید امتیاز ها نزدیک هم است و در آخر فصل تفاضل گل تعیین کننده مقام باشد، تمام بازی های آینده برای ما مهم است.

کد خبر 365736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.