تصادف کامیون و پراید رو به روی پایانه صفه

تصادف کامیون با یک‌دستگاه خودرو سواری پراید در رو به روی پایانه مسافربری صفه ترافیک سنگینی ایجاد شد به طوری که بار ترافیک جنوب به شمال بزرگراه شهید دستجردی را نیز امتداد پیدا کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز –‌شنبه ساعت۱۹- رفت وآمد خودروها در خیابان حکیم نظامی به دلیل پارک دوبل خودروها و توقف های لحظه‌ای به کُندی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، بار ترافیک در خیابان توحید حدفاصل توحید- نظر و سه راه توحید به سمت بلوار دانشگاه پُر حجم است، حدفاصل میدان شهدا تا میدان ۲۵ آبان ترافیک سنگینی وجود دارد.

حاشیه جنوبی رودخانه حدفاصل پل فلزی تا هتل پل مسیر مناسبی برای رسیدن به مقصد نخواهد بود، چرا که در این محور ترافیک سرسام‌آوری مشاهده می‌شود.

میدان احمدآباد مسیر ورود به خیابان بزرگمهر با حجم بالای تردد خودروها رو به رو است، هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهیدخرازی همچون روزهای گذشته ترافیک سنگینی دارد.

ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر به اوج رسیده و کندی حرکت خودروها باعث کلافگی شهروندان شده است، از سمت میدان انقلاب به سمت تقاطع خیابان پاسداران همچنین در خیابان‌های باغ گلدسته، آمادگاه و شمس‌آبادی بار ترافیکی سنگین است.

در چهارراه تختی ورودی خیابان‌های عبدالرزاق، مسجد سید و چهارباغ پایین نیز ترافیک باعث کُندی تردد خودروها شده است.

در مسیر شمال به جنوب روگذر خیابان امام‌خمینی نیز رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، شمال به جنوب خیابان کاوه در این دقایق از خودرو اشباع شده است.

کد خبر 365727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.