پیش ثبت‌نام سفر به عتبات عالیات برای ایام نوروز آغاز شد

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: هم اکنون پیش ثبت نام سفر زائران به عتبات عالیات برای ایام نوروز آغاز شده و بعد از قرعه کشی و بر اساس اولویت های ثبت نام، افراد اعزام می‌شوند.

غلامعلی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نام‌نویسی سفر زائران به عتبات عالیات در ایام نوروز ۹۸ اظهار کرد: هم اکنون پیش ثبت نام این زائران آغاز شده، بعد از قرعه کشی و بر اساس اولویت‌ها زمانی که اعزام قطعی شد، زائران به کاروان‌ها معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه شروع پیش ثبت نام از ساعت ۹ صبح شنبه ششم  آغاز و تا جمعه دوازدهم بهمن ادامه خواهد داشت افزود: متقاضیان سفر عتبات عالیات که قصد تشرف در دوره زمانی ۲۴ اسفند ۹۷ تا هشتم اردیبهشت ۹۸ دارند با تکمیل فرم در سامانه "پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات" می‌توانند برای خود و همراهانشان پیش ثبت‌نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی پس از پیش ثبت‌نام‌ها متعاقباً اعلام و نتایج بر روی همین سامانه قابل رویت خواهد بود ادامه داد: به دلیل شرایط اقتصادی تعداد متقاضیان قابل پیش بینی نیست و در حال حاضر میزان هزینه برای سفر زائران به عتبات عالیات مشخص نشده است.

کد خبر 365724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.