بهره‌برداری از یکصد پروژه همزمان دهه فجر در تیران و کرون

تیران‌وکرون-فرماندار تیران‌وکرون از افتتاح یکصد پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی در این شهرستان همزمان با دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

مجید حججی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: افتتاح یکصد پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی یکی از برنامه‌های این ایام بوده که برای اجرای این پروژه‌ها افزون بر ۳۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث راه روستایی، خانه‌های ورزش روستایی، پروژه‌های مدیریت شهری، مخابراتی، اصلاح شبکه‌های آبرسانی، بازسازی گلزار شهدا، برق‌رسانی، احداث و توسعه اماکن مذهبی و ساختمان سازی در اماکن صنعتی و ۵۰ پروژه کشاورزی و دامپروری است.

فرماندار تیران‌وکرون با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی با صرف اعتبارات شهرستانی و استانی احداث شده است خاطرنشان‌کرد: پروژه‌های جهاد کشاورزی توسط بخش خصوصی و با اختصاص تسهیلات بانکی اجرا شده که شامل گلخانه، پرورش دام، طیور و آبزیان است.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت نیز بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در تیران‌وکرون به بهره برداری رسید تصریح‌ کرد: بیشترین تعداد پروژه‌هایی که در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد در حوزه کشاورزی است.

حججی ادامه‌ داد: ظرفیت‌های کشاورزی و توسعه زیرساخت‌ها در این خصوص موثر بوده و به رشد کشاورزی و افزایش محصولات این عرصه کمک کرده و همچنین باعث اشتغال زیادی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و جشن‌های انقلاب اسلامی با حفظ شان ایام فاطیمه در این شهرستان برگزار می‌شود که برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در این حوزه موثر بوده است.

فرماندار تیران‌وکرون افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر اداره شهرستان ۴۰ برنامه شاخص در این ایام متناسب با ماموریت اداری خود اجرا خواهد کرد.

کد خبر 365716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.